Ga naar inhoud

Kan Windows basic niet veranderen

l-anderson

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

ik weet niet goed hoe ik deze probleem moet in woorden brengen dus ik hoop dat mijn titel juist gekozen is :-)

Ik heb een Windows 7 al een tijdje en normaal heeft mijn taskbar (of superbar) een donkerblauw kleur, als ik bv. 2 Paints open dan komen die in het groot naast elkaar met een beeld wanneer ik mijn cursor erop hou en mijn balkjes helemaal bovenaan al mijn vensters zien er ook anders uit maar sinds vandaag zit mijn Windows vast in "Windows basic" met verlaagd en soberdere kleur.

Ik heb een paar screenshots genomen van dingen die anders zijn dan normaal daarmee hoop ik dat jullie begrijpen wat ik bedoel :embarassed:

2lj6y4p.png

Ik heb geprobeerd om het probleem op te lossen maar waar ik ook keek, leek alles normaal :s

1z4jucn.png

5feu6s.png

14xz8r5.png

Ik hoop dat ik hiermee duidelijk heb kunnen maken wat ik bedoel en dat iemand me kan helpen :-)

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.