Ga naar inhoud

herstel console probleem

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kweezie,

De laatste loodjes. Het programma heeft C nu 65 GB toegewezen waaronder ongeveer 11 GB gebruikt werd.

Dan is er een niet toegewezen partitie van 83,94 en een nieuwe volume 83,94 (logisch station.) K

Als ik de niet toegewezen partitie in schijfbeheer toegewezen wil krijgen heb ik alleen uit de keuze primaire partitie.

Jij zei dat ik alleen C als primair partitie mocht nemen.

Voordat ik de grootte veranderd had, waren alle 3 gedeeltes primair partitie. Waarom mocht dit nu niet.

Ik zal nog eens keer kijken in Partion magic

De letters D t/m G zijn verwisselbare stations. Mogelijk aansluitingen daarvoor, en I = DVD station en J DVD-RW =J

Net nog een keer gekeken op Partion magic, maar als ik op de niet toegewezen partitie staan en op Modify drukt, is alles lee. Ik moet dus naar schijfbeheer waarschijnlijk om de partitie toe te kennen. Maar dat kan alleen als primaire partitie.

aangepast door weeternietzoveelvan
aanvullende info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog een keer gekeken op Partion magic, maar als ik op de niet toegewezen partitie staan en op Modify drukt, is alles leeg
.

Dat is normaal want er is nog niets gedefinieerd voor deze partitie dat je kan wijzigen. :-)

Open partition Wizard en selecteer de niet toegewezen partitie.

Klik op create (menu aan de linkerkant of icoon bovenaan).

Geef een naam aan de schijf in het vak partition label

Wijs een drive letter toe

Selecteer logical bij create as (staat normaal reeds juist ingevuld)

Selecteer NTFS bij File system (staat normaal reeds juist ingevuld)

Klik links onderaan op Apply en de wizard doet de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, heb ik inmiddels gedaan. Ook heb ik die schijven inmiddels snel geformatteerd. Valt mij op dat er 1% van die schijven af is, 67 mb en 68 mb. Nu hebben ze allebei de naam nieuwe volume en zijn een lokaal sation.

Wilde ook nog een Windows update uitvoeren, maar kreeg de fout code 0x 13EC.

Het gaat om een update van KB928416 Taalpakket voor Microsoft Net framework 3.0: x86

Andere updates zijn er niet meer.

Kweezie, de volgende x wil ik toch bij andere onderwerpen, een nieuwe discussie starten.

Dat is voor de lezers duidelijker, die moeten zich in het probleem herkennen. Nu heb ik van 1 onderwerp, meerdere gemaakt.

Dus van mijn kant een excuses naar de lezer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, heb ik inmiddels gedaan. Ook heb ik die schijven inmiddels snel geformatteerd. Valt mij op dat er 1% van die schijven af is, 67 mb en 68 mb. Nu hebben ze allebei de naam nieuwe volume en zijn een lokaal sation.

Toch best de schijven elk een eigen naam geven. Bvb de naam waarvoor je ze gaat gebruiken.

Voor die update fout moet je dit eens proberen.

Microsoft .NET Framework 3.0 update fix:

1. Download het Microsoft herdistributiepakket voor Microsoft .NET Framework 3.0
  2. Wanneer je het bestand (dotnetfx3setup.exe) hebt gedownload, ga dan door met de installatie van dit pakket.
  3. De installatie gaat nu wel goed.
  4. Voer hierna Windows Update uit voor de verdere bijwerking van dit pakket.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.