Ga naar inhoud

twee versie van office op pc

aussie

Aanbevolen berichten

Bij de opkuis van mijn harde schijf stel ik vast dat er 2 maal office 2007 op staan. Zijn deze beiden nodig om office te gebruiken? Misschien is het de trial versie op op pc stond bij aankoop en/ of student versie die ik later kocht. Mag één van beiden worden verwijderd?

zie bijlage

post-1879-1417704240,336_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoogstwaarschijnlijk is dat de versie die er op stond toen je de pc kocht. Of heb je hem zelf ineen gestoken?

De éne is de student versie, de andere de echte volledige versie.

Maar helemaal zeker is dat niet. Om zeker te zijn, zou ik beide laten staan. Kwaad kan het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze ook beide verwijderen, het register opruimen (met CCleaner) en dan jouw gekochte versie opnieuw installeren.

Dan ben je zeker dat je slechts 1 versie hebt en dat het de juiste is.

Beste Aussie,

De boven genoemde oplossing lijkt mij inderdaad het beste, zoals je zelf zei wilde je wat schijfruimte opruimen en die dubbele office neemt dan wel (aardig) wat schijfruimte in beslag. Verder als je de product code van office hebt is dat installeren daarvan niet zo heel erg veel werk.

Met vriendelijke groet,

Rubbere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

Verwijderen is eigenlijk geen optie. Ik kocht het office 2007 pakket met 3 licenties. Eén voor de desktop, één voor de laptop en de andere heb ik weg gegeven aan familie. De betreffende CD-rom is daar niet meer vindbaar. Het is jammer voor de schijfruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de licentiecode nog hebt, kan je office opnieuw installeren met een geleende cd/dvd.

Als je je eigen code gebruikt is het nog steeds legaal.

Als je de code niet meer kent, kan je het volgende doen.

Download en installeer SIW. De gratis versie staat onderaan op de pagina. Neem de multilanguage met installer.

Start SIW op en klik in de linkerkolom op licenties.

Doe dit op de laptop, dan heb je zeker de goede licentiecode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.