Ga naar inhoud

Trefwoorden bij geupload youtube filmpje

Kurtt

Aanbevolen berichten

Ik heb een filmpje op youtube gezet, waar mijn neefje in voorkomt. Nu is het probleem, tijdens het uploaden op Youtube, moest ik labels en trefwoorden opgeven. Ik heb dan winterpret, noorderwijk, 't klavertje ingegeven.

Nu dacht ik, als ik die trefwoorden in Youtube ingeef, ik direct mijn filmpje zou tegenkomen. Maar dat is niet het geval? Hoe zorg ik dat mensen vlug dit filmpje vinden:

YouTube - NVEExport

PS: titel moet ik nog aanpassen, misschien wordt daar op gezocht tijdens ingeven trefwoorden. Maar bij de labels heb ik zeker winterpret, noorderwijk en 't klavertje ingegeven. Toch wordt het filmpje niet gevonden als één of meerdere van deze woorden worden ingegeven in Youtube. Iemand andere suggestie zodat ouders van de school mijn filmpje vlugger terugvinden... ?

Zelfs als ik 't Klavertje of met kleine letters 't klavertje ingeef in Youtube, krijg ik in de lijst van video's helemaal niet mijn video te zien. En ik heb dit nochtans in de titel zelf, én in de labellijst onderaan het filmpje gezet.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets speciaals gedaan, en nu werkt het wel. Tik maar eens 't Klavertje in bij Youtube en je krijgt mijn filmpje als eerste.

Waarschijnlijk moet je eventjes wachten vooraleer die trefwoorden en labels verwerkt worden bij Youtube.

Weeral eens iets bijgeleerd.

Stegisoft, toch bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.