Ga naar inhoud

welke driver moet ik downloaden?


jamiro

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb laatst mijn laptop compleet opnieuw geinstalleerd. Alleen hierbij ben ik ook de driver voor mijn geluidskaart verloren. Ik kan nu niet vinden welke ik daarvoor moet downloaden. kan iemand mij hierbij helpen?

Het gaat om een Dell latitude D520

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor de link, maar krijg hier de melding dat ik een bestand moet selecteren bij driver en download, maar kan daar de juiste driver niet vinden. Heb van deze site wel de driver gevonden voor de wlan, maar geluid kom ik niet uit. Heb je nog een andere link, of weet je wat ik verkeerd doe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het nu via internet explorer geprobeerd, dan downloadt hij hem wel. Maar bij het uitvoeren geeft hij aan dat Windows de Sigmatel niet herkent.........

---------- Post toegevoegd om 15:29 ---------- Vorige post was om 15:26 ----------

Title : Audio:SIGMATEL STAC 975X AC97 Driver

Version : A03

OEM Name : SIGMATEL

OEM Ver : 5.10.0.4255

Computers : Inspiron - 6000, 9300, 9200, 2200, 1200, XPS Gen 2;

Latitude - D610, D810, 110L, D510, D410, X1;

Precision - M20, M70;

XPS - MXG051

Oses : Windows 2000 Professional, Windows 3.x Pro-SBE, Windows Vista 32-bit Business, Windows Vista 32-bit Home Basic, Windows Vista 32-bit Home PremiumWindows Vista 32-bit UltimateWindows XP Home EditionWindows XP Professional

Languages : Brazilian Portuguese, Chinese-S, Chinese-T, English, French, German, Japanese, Korean, Spanish

Created : Tue Jan 23 13:52:44 CST 2007

Zie dat deze driver voor Latitude D510 is, maar niet voo d520

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.