Ga naar inhoud

Firefox opent geen nieuwe vensters meer

Criz

Aanbevolen berichten

Beste lezer,

Firefox weigert nog langer een nieuw venster te openen. Cntrl+n of de knop 'open een nieuw venster' hebben geen effect. Ook als ik een link wil openen is er geen nieuw venster. Ik heb Firefox opnieuw geïnstalleerd maar ook dat werkt niet...

Ook bij het afsluiten van de huidige pagina (ik kan er dus maar één openen) verdwijnt de pagina wel, maar het proces blijft doorgaan. Ik kan dus niet opnieuw firefox openen zonder eerst het proces handmatig bij taakbeheer te verwijderen.

Iemand bekend met dit probleem of weet hoe ik dit moet oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je AVG Safe Search ?

Dit kan je zien door in Firefox op Extra, daarna op Add-ons en vervolgens op Extensies te klikken.

Indien aanwezig schakel je de Extensie AVG Safe Search uit.

Een andere optie die je kan proberen,

om te controleren of een van de Add-ons e.d. verantwoordelijk is voor het probleem,

is Firefox te starten in Veilige modus.

Dit kan je doen door in het Menu Start op Alle programma's te klikken en vervolgens op Mozilla Firefox.

Normaal gezien kan je hier kiezen voor Mozilla Firefox (Veilige modus).

Werkt Firefox normaal in Veilige modus,

dan is waarschijnlijk een van de Add-ons of Plug-ins verantwoordelijk voor het probleem.

Door ze allemaal uit te schakelen en vervolgens één na één terug in te schakelen kan je de boosdoener opsporen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.