Ga naar inhoud

Externe harde schijf die je op tv kan aansluiten werkt niet meer. Help!

Fredman

Aanbevolen berichten

Ik heb dus zo een harde schijf die je op tv kan aansluiten en zo kan je films en videos van je harde schijf gewoon op tv kijken. Heel leuk en handig, maar ik wou dus onlangs deze schijf gebruiken om wat back-up op te zetten van andere harde schijven voor het geval er ééntje crasht of gewoon kapot gaat.

Dit ging echter moeilijk omdat de harde schijf FAT was en sommige bestanden groter dat 4,5 gb niet overgezet konden worden. Op internet las ik dus dat het kwam omdat het FAT was terwijl de harde schijf best NTFS kan zijn. Ik heb dat vlot kunnen omzetten met de uitleg die ik vond op het internet en de back-up bestanden zijn overgezet.

Nu werkt echter de Harde schijf niet meer als ik die aansluit op tv. Dat komt dus wellicht omdat de schijf daarvoor FAT moet zijn, maar hoe kan ik dit terug veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan je niet meer met de huidige computer doen.

Maar met deze programma in bijlage kan dat wel.

Let op dat je de juiste usb-harddisk neemt.

Dus best alle usb-stick enz verwijderen zodat je niet vergist.

Standaard zal het fat32 voorstellen maar je kan ook fat kiezen.

Toch denk ik dat het fat32 is gezien je 4,5 Gb kan zetten en fat kan maximaal 2 Gb partitie aan als ik mij niet vergist.

HPUSBFW.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het duurde 24 uur om die terug naar Fat te zetten, maar net voor het einde krijg ik de foutmelding "volume is too big"... Die harde schijf is 950 gb. Wat nu?

Mijn schijf is nu niet NTFS en niet FAT. Ik ben er momenteel dus niets mee :s

aangepast door Fredman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.