Ga naar inhoud

limewire weg?

axel321

Aanbevolen berichten

ik wilde limewire terug downloaden maar

LimeWire is under a court order dated October 26, 2010 to stop distributing the LimeWire software. A copy of the injunction can be found here. LimeWire LLC, its directors and officers, are taking all steps to comply with the injunction. We have very recently become aware of unauthorized applications on the internet purporting to use the LimeWire name. We demand that all persons using the LimeWire software, name, or trademark in order to upload or download copyrighted works in any manner cease and desist from doing so. We further remind you that the unauthorized uploading and downloading of copyrighted works is illegal.

hoe kan ik nu muziek downloaden op een normaale en vooral makkelijke manier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frostwire is een alternatief voor Limewire. Op zo'n P2P netwerken kan je ook demo's downloaden van muziek, of van onbekende artiesten die via die weg gratis hun materiaal ter beschikking stellen om bekender te worden. Natuurlijk kan je er ook illegale albums van afhalen wat eigenlijk strikt verboden is. U mag bovendien geen vragen stellen over Frostwire op dit forum, dit is tegen de forumregels.

Bij gebruik van 2P2 moet je goed opletten. Niet alleen is de kans op virussen veel groter, maar zulke programma's proberen ook stiekem programma's te installeren die je erg moeilijk van je pc verwijderd krijgt. Bij de installatie van een 2P2 programma werkt je computer altijd trager door geinstalleerde rotzooi die je niet eenvoudig kunt verwijderen. Die rotzooi wordt zelfs geinstalleerd zonder dat je het weet, je kan het niet eens aan- of uitvinken in de opties.

Een degelijke firewall die dingen tegenhoud is dan een must.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Limewire is kortweg rotzooi.

hoeveel dat er daar al virussen door gekregen hebben.

verschillende keren hebben ze me al gevraagd kijk eens naar mijn PC die bolt niet meer, zo traag als een slak.

en ja telkens staat er limewire op.

PC wordt dan herstelt en zonder limewire, en dan hoor je niks meer van problemen.

en muziek downloaden is niet altijd illegaal, soms is er gratis muziek verkrijgbaar, je kan ook tegen een bepaald tarief downloaden zoals bij itunes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.