Ga naar inhoud

Netwerk probleem na formateren

zieron

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Heb een gelijkaardig onderwerp gelezen maar met andere hard/software informatie dus veronderstel ik dat dit geen dubbelpost is? Zo ja mijn excuses.

Ik heb sinds kort mijn pc geformateerd en ik heb geen draadloos internet meer, enkel nog via kabel.

Ik gebruik een Usb stick van D-link een airplus G DWL-G122. Bij deze stick zit een installatie cd-rom maar als ik de driver heb geinstalleerd gebeurt er niets. Na de installatie moet ik de pc heropstarten zodat de installatie verder gaat zodra hij de hardware herkende. Dit gebeurt ook maar dan wil hij het programma terug verwijderen... Na installatie staat er ook een snelkoppeling op bureaublad maar dat kan ik niet openen.

De modem is een Belkin 54g model F5D7632-4 met wireless G-router.

Iemand die dit probleem herkend en kan verhelpen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt F5D7632-4 draadloos router en dat is een vrij oude router en is niet meer van deze tijd.

Ik heb een vergelijkbaar router gehad en kon de hoge snelheid van de huidige internet niet goed aan.

Ga naar deze site

Aan de hand van de sticker kan je zien om welke model je hebt.

Kies daar de windows XP versie driver

Download het en installeert het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.