Ga naar inhoud

Nieuwe PC +/- 1000 euro

Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Gamen!
  2. Wat is mijn budget ? +/- 1000
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Gewoon waar voor je centen
  4. Ga ik overklokken ? - Dat gaan we doen als het mogelijk is
  5. Ga ik later upgraden ? - Jah dat is de bedoeling
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Ik heb alles nodig wat ik nodig zou kunnen hebben om nu en in de toekomst spellen te kunnen spelen en te surfen tegelijk
  7. Ga ik zelf assembleren ? -nope
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Ja
  9. Ga ik zelf installeren ? - ja window wel
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - nztx hades
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - nope
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Geluid vanpc naar kwaliteit

Ik heb een offerte gehad van Smartline bij mij in de buurt, goede service en altijd behulpzaam maar wilde even checken of het een redelijk bedrag was en of ik niet beter iets anders kan kopen,

1 amd Phenom x 970 black edition a 175 Euro

1 asus m4a89td pro a 180 Euro

1 4gb ddr3 Memory ( geen idee welk merk maar iig geen kingstone ) a 90 Euro

1 Asus 24x dvd Writer s-ata 25 euro

1 western digital 1.5tb hdd s-ata a80 euro

1 nzxt Hades pc case a79 euro

1 v-force 850w psu a159 euro

1 microsoft windows 7 home premium 64b a109 euro

1 Saphire HD 6850 pci-e videokaart a180 euro

1 Bouwkosten + installeren windows a 50 euro

Totaal bedrag 1127 Euro (incl btw)

Wat is jullie idee over dit bouwwerk? En kan ik niet beter met minder of hetzelfde geld?

Ik hoor het graag

mvg

P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je veel meer kunt krijgen.

AMD:

dit heb ik voor 1050 euro <-- betere processor dan die smartline aanbood, betere videokaart, meer update mogelijkheden, dit is trouwens met draadloos internet er bij(zonder 30 euro goedkoper±).

1150 <-- met draadloos internet sneller ram geheugen dat geschikt is voor overklokken, grotere voeding (dus beter dan bovenstaande)

1120 <-- zonder draadloos internet

INTEL:

1150 <-- kleinere voeding dan de 11** van amd maar meer ram geheugen dat gebruik maakt van XMP en 1 tb minder geheugen, met draadloos 30 euro duurder.

1016 <-- minder goede processor, minder ram geheugen, met draadloos 30 euro duurder.(dan bovenstaande)

die van amd hebben andere schijfstationen dan die van INTEL maar er zit geloof ik niet veel verschil tussen zit alleen hoe ze er uit zien, je zou ook even die van smartline kunnen opzoeken en kijken hoe die er uit ziet en daar wat meer details over op kunnen zoeken en kijken of je die wil.

ik hoop dat je hier wat aan hebt als je nog vragen hebt zie ik het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.