Ga naar inhoud

Layout Facebookgroep??

Pruis

Aanbevolen berichten

Ik vind het sneu dat ik een vraag over facebook op dit forum moet komen stellen maar ik geraak er echt niet uit.

Mijn bedoeling is om over een bepaald onderwerp een facebookpagina of groep aan te maken. Aangezien je voor een pagina de officiële vertegenwoordiger moet zijn (en in dit geval ben ik dat niet), kies ik voor een facebookgroep.

Na de groep aangemaakt te hebben is de layout volledig anders dan ik gewoon ben. Er zijn geen tabbladen te zien met prikbord, forum, foto's, ... maar enkel een zeer beperkte layout met enkele knoppen om foto's, documenten, ... toe te voegen. Ook wordt er niet vermeld wie de beheerder is of een beschrijving van de groep zoals ik bij andere groepen waarvan ik lid ben wel kan zien.

In de instellingen van de groep ben ik ook uiterst beperkt, en op internet heb ik ook al gezocht hoe ik dit moet oplossen, niets te vinden over dit specifiek probleem. Maar blijkbaar ben ik de enige die het niet begrijpt??

icon_redface.gif

Even een screenshot van hoe mijn 'testgroep' er uitziet

post-21655-1417704240,7359_thumb.jpg

En dit is een voorbeeld hoe ik het zou willen: Bordeauxdog lovers | Facebook

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.