Ga naar inhoud

Car MP3 Player


Kurtt

Aanbevolen berichten

Asus. Enorm bedankt. U hebt helemaal gelijk.

Ik drukte op een knopje op de Car MP3 Player en daar stond 108.0 als frequentie. Ik heb dan handmatig op de autoradio zelf gezocht naar 108.0 en inderdaad... liedjes werd afgespeeld. Er is zelfs een klein afstandbediening bij zodat ik op afstand kan switchen. Ook op het apparaat zelf kan ik vorige en volgende nummers beluisteren.

Er is wel een beetje ruis op 108.0, enkel hoorbaar als ik het liedje heel stil zet. Voor de rest hoor je dat niet. Zou men dat nog kunnen oplossen. Ik vrees dat die maar één frequentie kent, die car mp3 player, namelijk 108.0 (staat er op als je op een knop drukt, staat er op de display 108.0). Hoe zou ik van dat beetje ruis nog af kunnen komen... ?

Asus, nogmaals hartelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo wouterskurtt,

fijn te lezen dat het gelukt is.

Misschien nu nog de 108.0 vastleggen als voorkeurzender, pré-selectie...dan hoef je niet meer handmatig te zoeken, maar duw je bijvoorbeeld op nummer '6' en je bent meteen vertrokken.

Ik vrees dat je van de ruis niet gaat van af geraken, dat hangt zowiezo samen met de kwaliteit van de radioverbinding...

Het beste is uiteraard dat de MP3 Player zich zo kort mogelijk bij je autoradio bevindt, maar practisch gezien gaat die afstand bepaald worden door de plaatsing van je sigarenaansteker.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerder voor de auto-shop gaan...

Brezan, Auto5 (Tuuttuutcinq pour les Wallons :D ), een locale auto-shop in jouw buurt...

Als je eerst wil experimenteren zou ik proberen eventjes eentje te lenen...veel truckers en motorhome-eigenaars hebben zoiets aan boord...

Hou er dan practisch gezien ook rekening mee dat je player niet meer 'vast steekt' in de 12V aansluiting, maar ergens hangt rond te 'fladderen' aan het eind van een verlengkabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.