Ga naar inhoud

Laptop start even op, maar sluit vrij snel automatisch af


Georgie

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een laptop gekregen, een Paradigit Voyager, maar de vraag is of hij nog te redden is. Elke keer als ik hem opstart, dan verschijnt er even wat informatie over het geheugen, en over de harde schijven, en daarna, na ongeveer tien seconden na het opstarten, sluit hij automatisch af. Betekent dit dat hij zodanig beschadigd is, dat ik hem beter weg kan doen, of ziet iemand nog een lichtpuntje?

Het lukt me niet om in de BIOS te komen, omdat het apparaat zichzelf al heeft uitgezet voordat ik uberhaupt in de BIOS kan komen. Ook heb ik nog een kubuntu-cd in de dvd-speler gedaan, maar dat helpt ook niet.

De laptop doet het alleen op netvoeding, niet op de batterij. Verder doen alle lichtjes het nog prima, maar doordat hij zichzelf zo snel uitschakelt kan ik er niks mee. Er staat Windows XP op.

Alvast bedankt, Georgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad blijkt de ventilator niet te werken. Maar intussen heb ik ook gezien dat het beeldscherm aan de onderkant van elkaar komt. Het beeldscherm doet het nog wel, maar dit lijkt me niet de bedoeling. Ik geloof dat de laptop van 2004 is, en ik denk dat ik er beter aan doe om mijn geld in een nieuwe te investeren, dan deze nog proberen op te lappen.

Georgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook. Een laptop van 6 jaar is goed zolang hij nog werkt maar als er defecten aan zijn, kan je hem beter wegdoen en vervangen.

Als je advies nodig hebt i.v.m. de een nieuwe pc of laptop, kan je een discussie openen bij Aan- en verkoopadvies

Aangezien we hier niets meer kunnen doen, mag je deze vraag als opgelost markeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.