Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi discussie vrienden:adore:.

ik heb een tijd geleden een dx 7400 all in one gekocht,geen probleem zou je zeggen maar niets is minder waar.

op dat moment draaide ik xp pro,daar op draaide het perfect maar sins ik w7 64bit draai probleem op probleem.

epson update wert niet meer,online update via epson lukt niet,nieuwe instal lukt niet,printen oke maar scannen !!!!!!! na het scherm kijken kleur of zwart wit krijg ik (onverwacht probleem opgetreeden scan opnieuw)en het gekke is dat de all in one wel op de laptop draait en daar staat ook w7 64 bitt op ???

iemand die zegt ik weet het is zeer welkom.

groetjes een raadeloze printerxD

Geplaatst:

Verwijder alles van de printer van je PC inklusief de drivers via apparaatbeheer.

Trek de usb van je printer uit de pc en herstart hem nu.

Download nu deze driver en installeer die en als er achter gevraagd word steek dan de usb van de printer terug in je pc.

Download en installeer nu de software voor je printer.

Kijk nu of hij het wel doet zoals het hoort.

Geplaatst:
O maar dat van die forum regels staat in al mijn post's hoor daar het een onderdeel is van mijn handtekening.;-)

oke nogmaals mijn dank:top:

---------- Post toegevoegd om 19:46 ---------- Vorige post was om 19:33 ----------

oke nogmaals mijn dank:top:

Ik heb gedaan wat in je mail stond maar geen resultaat,kan nou de scanner helemaal niet openen.?

meld me morgen weer,de goed heilig man komt zo dus??

groetjes en tot morgen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.