Ga naar inhoud

windows live messenger

colin1715

Aanbevolen berichten

Bij windows live messenger:

Je hebt ****** uitgenodigd om kijken met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).

**** heeft je uitnodiging om kijken met de webcam te starten afgewezen.

als mijn contactpersoon mij een uitnodiging stuurt dan loopt mijn windows live messenger vast.

hij wijst niks af, maar word na +- 3 seconden automatisch gedaan.

mijn update werkt ook niet (zie andere discussie van mij) heeft dit er iets mee te maken?

ik kan ook niet de nieuwste versie van windows live messenger downlo@den wegens dat de update niet gedaan kan worden

iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen ?

of mijn update probleem?

alvast bedankt

colin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn allerlei mogelijkheden waardoor het mis loopt.

Gebruikers van mcafee antivirus hebben problemen om de webcam te gebruiken in combinatie met msn.

Het kan ook je driver van je webcam zijn.

Maar probeer eens eerst je windows live messenger te verwijderen, lukt het niet?

Gebruik dan zapmessenger ZapMessenger Download - Softpedia

[ATTACH=CONFIG]7778[/ATTACH]

installeer dan opnieuw de laatste versie van windows live messenger.

werkt het dan nog niet controleer je drivers van de webcam, zoek naar een nieuwere versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is het probleem juist,

ik kan de nieuwste versie van windows live messenger niet downlo@den en daarom durf ik hem niet te verwijderen.

ik heb belangrijke contactpersonen waar ik regelmatig mee praat

alles werkt prima behalve de webcam.

ik ben bang dat ik hem dan niet meer kirjgt geinstald

als dat zo is ben ik zogezegd de "sjaak"

:D

maar alvast bedankt voor je moeite

ik ga niks uninstallen voordat ik een update heb gedaan met windows, of de nieuwste windows live messenger op mijn pc heb

colin

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga naar Alles over Windows Live Messenger, Hotmail, Photos, Skydrive en meer .

Dan klik je op download nu, je download het bestand wlsetup-web.exe

Open dat bestand, als je een beveiligingswaarschuwing krijgt klik dan op uitvoeren.

Je krijgt een venster waar je de te installeren programma's kan aanduiden kies dan installeren.

[ATTACH=CONFIG]7779[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]7780[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]7781[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...
ga naar Alles over Windows Live Messenger, Hotmail, Photos, Skydrive en meer .

Dan klik je op download nu, je download het bestand wlsetup-web.exe

Open dat bestand, als je een beveiligingswaarschuwing krijgt klik dan op uitvoeren.

Je krijgt een venster waar je de te installeren programma's kan aanduiden kies dan installeren.

[ATTACH=CONFIG]7779[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]7780[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]7781[/ATTACH]

ik krijg dan de opmerking dat ik eerst mijn windows update in orde moest krijgen :S WTF!

ik snap er niks meer van :P

alvast bedankt, gr colin

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.