Ga naar inhoud

drivers geluidskaart

ray45

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen ik heb windows xp home opnieuw op mn pc gezet maar nu ben ik de drivers van mn geluidskaart kwijt ik heb een packardbell i xtreme light 1610 en heb al op de site van packarbell gezocht maar er is niet aan te komen ....... misschien hebben jullie een idee hoe ik eraan kan komen ....bvb dank Ray

Link naar reactie
Delen op andere sites

Packardbell heeft geen goede service voor oudere computers.

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Klik op Basic uploader

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens je log heb je een Sis 7012 chip voor het geluid dus hier de driver voor XP 32bit .

Bedankt voor jullie snelle reactie Stegisoft en Jean-Pierre alles gaat goed ik heb de driver gedownload maar bij de installatie krijg ik een error en krijg m niet geinstaleerd.

Ik zie bij de gelijksoorstige discussies dat er meerdere hetzelfde probleem hebben ik hoop dat jullie nog een andere oplossing weten ...... alvast bedankt voor de moeite groetjes Ray

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je even melden welke error melding je exact te zien krijgt?

Maak er eventueel een screenshot van en voeg die als bijlage toe aan je volgende bericht.

Beste Jean-Pierre de error is 536870397

fail to istall audiodriver for windows xp

setup will exit

groetjes Ray

Ik heb bij soortgelijke discussies gelezen dat Rubbere hetzelfde probleem had en daar zijn ze ook niet uitgekomen hij heeft er een andere geluidskaart ingezet.

Toch raar want het heeft precies hetzelfde probleem gehad als ik na het formateren en opnieuw installeren van xp het moet toch mogelijk zijn die drivers weer erop te krijgen

aangepast door ray45
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer deze eens.

Hallo stegisoft ..... ik had deze driver al geprobeerd dat had ik al gelezen bij soortgelijke discussies waar rubbere precies hetzelfde probleem had ..... ik heb het nu weer geprobeert en tijdens het installeren word windows afgesloten en opnieuw weer opgestart.... groetjes ray

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.