Ga naar inhoud

formatteren Acer Aspire 7520 na crash

Aanbevolen berichten

Ik heb een Acer Aspire 7520. Deze is door een virus gecrasht. Hij start dus niet meer op.

Ze hebben mij al gezegd, dat als het schermpje van Acer verschijnt, dat ik moet zien welke F.. toets erop komt om in het systeem te geraken om deze te formatteren. Ik het speciaal menu via de F2 toets ben ik geraakt, maar ik weet niet hoe ik hem verder moet formatteren.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Alt en F10 toets lukt ook niet. Hij doet dan ook niets. Ik kan alleen zoals onderaan het scherm verschijnt de F2 toets indrukken en dan kom ik in een scherm 'PhoenixBIOS Setup Utility' terecht.

De hoop dat ik nog iets kan recuperen heb ik al opgegeven, maar ik zou hem graag terug kunnen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit geprobeerd, maar al wat de laptop doet is : iedere keer als ik op de F10 tokkel geeft hij een 'piepsignaal' samen met een flikkerende cursor.

Ik wou je toch even bedanken dat je mij probeert te helpen, maar ik vrees eigenlijk een beetje het ergste voor de laptop.

Spijtig want hij is nog geen 2 jaar oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan weet ik het ook even niet meer helaas.:sad

Mischien best even contact opnemen met Acer zelf om daar het probleem uit te leggen en mischien dat ze daar u verder kunnen helpen.

Onderaan deze pagina vind je de telefoonnummers waarop je de service desk kunt bereiken.

Ik zal ook nog wat verder zoeken en van zodra ik info vind dan laat ik het hier wel even weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je een recovery-cd/dvd of een windows installatiedvd?

als je een recovery-cd hebt steek die in de PC, herstart je PC, hoogstwaarschijnlijk (maar goed opletten, komt al in het begin bij opstart bios) zie je onderaan je beeld: als je wil opstarten vanaf cd/dvd druk een toets druk dan een willekeurige toets.

nu start je PC op vanaf cd/dvd.

Heb je geen recovery-cd maar wel een windows cd/dvd zelfde systeem.

start het niet op vanaf cd/dvd, effe nakijken of je BIOS ingesteld staat dat je dvd-rom als eerste boot staat.

http://www.schoonepc.nl/stappenplan.html

kijk ook hier eens [ATTACH=CONFIG]7812[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben nog een installatie cd van windows gevonden. We zijn nu aan het proberen om deze te instsalleren, maar we hebben precies nog een bijkomend probleem : zodra de laptop warm krijgt slaat hij af. Ligt dit nu ook aan het virus of is er nog iets anders de hand, ik weet het niet.

Ik laat nog iets weten als de windows installatie gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.