Ga naar inhoud

Programmatoegang en instellingen + Help en ondersteuning werkt niet!

timmie1313

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik Programmatoegang en Instellingen aanklik krijg ik een melding:

Rundll32.exe

Kan geen toegang tot het gegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor dit item.

Als ik Help en Ondersteuning aanklik krijg ik helemaal niks!

Krijg je deze meldingen nog steeds?

Kijk eens in het taakbeheer bij processen of wlmssr.exe daar tussen staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

• Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:
    Klik hier
    Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.
  • Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.
  • ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd.
    **Let op: Als de Microsoft Windows Recovery Console al is geïnstalleerd, dan krijg je de volgende schermen niet te zien en zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware.
  • Volg de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren.

cf-rc-auto.jpg

Je krijgt de volgende melding te zien wanneer ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console succesvol heeft geïnstalleerd:

rc-auto-done.jpg

Klik op Ja om verder te gaan met het scannen naar malware.

Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Indien je problemen hebt bij het uitvoeren van ComboFix, gelieve dit te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het niet installeren!

Ik heb AVG en dat heb ik uitgeschakeld maar ik kan het nog steeds niet istalleren.

Ik krijg een melding:

Warning

Combofix can not run when AVG is installed.

This is due to AVG's targeting of Combofix's files/processes.

It would be dangerous to continue.

Please uninstall AVG or use another tool.

Dit kreeg ik dus nadat ik AVG had uit geschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AVG uitschakelen is niet voldoende, je moet het volledig verwijderen voordat je combofix kan gebruiken.

Je kan ook eerst dit proberen.

Ga naar Kaspersky Online Scanner en klik onderaan op Accept.

Het zou kunnen dat je aan de bovenkant van je scherm op een gele balk moet klikken om ActiveX bestanden die Kaspersky nodig heeft om te kunnen scannen te downloaden. Sta dit toe.

• Het programma begint nu met het downloaden van de laatste definitie files. Hierna klik je op Next.
  • Klik vervolgens op de toets Scan.
    Start nu het scannen door op de tekst My Computer te klikken.
    Hou er rekening mee dat deze scan een tijdje in beslag neemt.
  • Eenmaal de scan volledig is krijg je de gelegenheid om het scanrapport op te slaan.
    Klik op de toets Save Report As te klikken. Sla het rapport op je Bureaublad op met als naam kavscan.txt

Post dit rapport in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.