Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

ik had een vraagje;

Ik heb een video bestand ( .avi ), en als ik deze importeer in Windows Movie Maker geeft ie aan dat dit niet kan, als ik hem erin sleep, dan pakt ie hem wel, echter duurt deze clip dan maar 8 seconden terwijl ie zowat 2 minuut 26 ofzo duurt, hoe kan dit? Ik doe dit vaker met andere avi bestanden en dan doet ie dit niet en bij deze juist wel? :)

Geplaatst: (aangepast)

Kan je dit avi bestand direct afspelen met Windows Media Player? Misschien mist de pc's toch vereiste codecs. Hebt u de meest recente versie van Windows Movie Maker?

Hebt u Windows XP SP3 geinstalleerd? Want daarin zit de meest recente versie van Windows Movie Maker voor XP.

Controleer:

- ga naar startscherm onderaan

- typ het woord cmd

- daarna in dat zwarte scherm typt u winver

Als u Windows XP SP3 nog niet geinstalleerd hebt, kunt u het hier downloaden en installeren.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Ja ik kan deze gewoon afspelen in Media Player, maar zoals ik al zei, andere avi bestanden geven dit probleem in Movie Maker helemaal niet, en deze juist wel, de andere pakt ie in zijn totaliteit, en deze maar 8 seconden, terwijl ie langer als 2 minuten duurt.. Maar ik zal het bovenstaande eens uitproberen, alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd om 15:28 ---------- Vorige post was om 15:27 ----------

Ja ik heb SP3 :)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.