Ga naar inhoud

Beeldschermen functioneren opeens niet meer


SimonS

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb drie beeldschermen op mijn desktop (Vista) aangesloten. Tot vorige week functioneerde dit prima (2 jaar lang). Nu functioneert mijn hoofdscherm nog prima maar 'flikkeren' mijn 2e en 3e beeldscherm af en toe heel erg. Soms doen de beeldschermen het wel weer goed, zonder dat ik iets gedaan heb.

- Mijn hoofdbeeldscherm gebruikt NVIDIA GeForce 9300 GE

- Twee secundaire beeldschermen NVIDIA GeForce 9200

- Besturingssysteem is Vista

- Aansluiten zowel HDMI als VGA, kabels zijn nog goed.

Wie hoe ik dit kan oplossen. Alvast bedankt,

Simon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor uw reactie. Ik heb de al drivers gecontroleerd, die zijn geüpdate.

Als ik kijk naar de ingangen van de secundaire beeldschermen in de pc denk ik dat deze grafische kaart in het moederbord zit. Kan ik hier zelf wat aan controleren? Of moet ik de pc ter reparatie opsturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dan kunnen we zien welk moederbord je hebt en of er een grafische chip on board is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.