Ga naar inhoud

Upgrade van Windows XP naar Windows 7

Kwik38

Aanbevolen berichten

Hallo,

Graag had ik een antwoord op deze vraag . Mijn pc is een Packard Bell type Ixtreme 5425 met Pentium 4 en moederbord ATX van Asus .Ram 2x1024 MB .

Kan deze met succes geupdatet worden naar Windows 7 en kan ik dit zelf doen .

Bij voorbaat dank .

Guido

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het best het programma Windows 7 Upgrade Advisor downloaden, wat clarkie hierboven ook voorstelt. Daarmee wordt je computer (ook de programma's) geanalyseerd en wordt er gezegd of je pc klaar is voor Windows 7 en welke geïnstalleerde programma's op je pc goed draaien met Windows 7 en welke niet.

Ik raad je wel aan, als je windows 7 installeert, om een cleane installatie te doen, en geen "update" van windows XP naar Win7. Dit is trouwens niet mogelijk om vanaf XP een upgrade te doen naar Windows 7. Van Vista naar Windows 7 is een upgrade wel mogelijk, maar niet aan te raden.

U dient het beste alles te verwijderen van je pc, en een cleane installatie van windows 7 te doen.

Hier kan je in een video-demonstratie zien hoe dat je toch je belangrijkste bestanden en instellingen kunt overzetten van Windows XP naar Windows 7.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.