Ga naar inhoud

Hotmail

Aanbevolen berichten

Beste leden.

Ik gebruik al jaren en dagen hotmail voor vrijetijdsmailen. Ik ben nog nooit aan men instellingen aangeweest. Ik heb ook nog nooitproblemen gehad. Maar sinds eergisteren, krijg ik geen mededelingen meer in men ( verzonden items ). Heb intussen al 3 mails verstuurd, en ineens wordt er geen copy meer opgeslagen in men verzonden items. Wie kan me helpen? Heb men computer al eens heropgestart, men spam nagekeken, de map ( ongewenst ) enz. ook daar niets in terug te vinden. Iemand een antwoord voor me ?

Groetjes

Scooby-Doo-Shagy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kweezie wabbit

In dit geval gaat het om men hotmail. Men hotmail gebruik ik voor vrijetijds-emails en voor men telenet gebruik in outlook 2010 voor proffesionele doeleinden van men microsoft office enterprice. Heb ook eens hotmail 2011 essential samen met de nieuwe messenger 2011 eens terug verwijderd en terug hotmail 2009 geinstaleert ( Na een formatering van men computer wat ik alle 2 maand doe ), maar ook in deze krijg ik geen dublicaat meer in men verzonden emails.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit

Nee helaas. Had ik ook al geprobeert via deze weg. Deze optie ston ( en staat ) nog steeds aangevinkt. Het zou me verwonderd hebben dat deze uitgevinkt zou zijn want ik ben in die instellingen nog nooit aangeweest. Heb dan ook altijd ( tot nu 5 dagen geleden ) automatisch altijd een copy gehad als ik verzonden heb. En ik heb 1 mail gehad van microsoft dat ze mijn feedback zouden onderzoeken en ik een mail zou terug krijgen. Maar tot nu niets meer van gehoord.

mvg

Scooby-Doo-Shagy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie

Heb de proef op de som genomen. Het is gelukt. Ik krijg nu bevestiging van men hotmailverzendingen in men outlook.

Spijtig dat het langs deze weg moet want het is en blijft toch niet normaal dat dit niet meer gebeurt in men hotmail zelf. Maar ja, ben toch al blij dat ik nu weer copieën heb van de mails die ik zelf verzend.

Mijn dank bij voorbaat

Scooby-Doo-Shagy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.