Ga naar inhoud

Netwerk (lokaal) weg na Comodo firewall upgrade; Ethernet (kaart) perikelen

FrancisV

Aanbevolen berichten

Sorry. Zoals ik al zei: exact dezelfde inhoud als voorheen. Maar gezien je insisteert, heb je'm weer (in zijn geheel!):

Windows IP-configuratie

Hostnaam . . . . . . . . . . . . : HP-PC

Primair DNS-achtervoegsel . . . . :

Knooppunttype . . . . . . . . . . : hybride

IP-routering ingeschakeld . . . : nee

WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee

Quarantainestatus van computer. . : Niet beperkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie wabbit, ik stuur dergelijke bestanden naar c:\temp (en vind ze daar ook terug ;-), omdat ik al 25 jaar hamer op 'n "propere" rootdir. En wees gerust, "Administrator" ben ik al sedert NT 3.5, zowel in privé als in werkverband...

En ja, 't zou 'n ouwe rot ook kunnen gebeuren: die "O18 - Protocol..." over ' t hoofd zien! Ik had alleen niet gemerkt dat Hijack er die altijd maar terug bij schreef (3,4 keer geprobeerd!), al zei ie in z'n "Info on selected item...": "Action taken! Registry key deleted with everything in it". Dan maar stoute (registry) schoenen aangetrokken and no, it wasn't deleted! Eigenhandig verwijderd, dus! Blijft nu ook in Hijack weg!

Effe gecheckt op dit oude machientje en diezelfde "O18 - Protocol..." is hier ook aanwezign samen met 'n "O18 - Filter Protocol: AutorunsDisabled - (no CLSID) - (no file)". Na 'n ""Fix verdwijnt deze laatste, maar is de "Protocol" nog steeds daar!

Ik wacht met spanning op jullie vervolg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft, de drivers van allebei de kaarten zijn ge(her)ïnstalleerd en up to date (zoals eerder gezegd heb ik die van de Nvidia gehereinstalleerd, maar da's dan een oudere versie die het nochtans perfect deed in 't verleden) Geblokkeerd is ook mijn mening, maar hoe krijg ik die gedeblokkeerd?.

---------- Post toegevoegd om 20:30 ---------- Vorige post was om 20:22 ----------

kweezie wabbit, had ik vroeger al gedaan (zie hoger). In 't verleden heb ik hiermee wel degelijk "reparaties" kunnen uitvoeren, maar nu laat sfc mij in de kou. Vandaag nog maar eens gerund maar hij zegt weer dat ie niet alles kan repareren. Uit die CBS logfile geraak ik, heerlijk gezegd, niet veel wijzer. Zelfs wanneer ik alleen het 15/12 onderdeel overhoud, is dat ding wel 403 KB lang (tegen 324 op 7/12)! Is er 'n middel om dit jou op te sturen (ik vrees dat het in dit kadertje niet zal passen)? Misschien vindt jij wèl wat...

aangepast door FrancisV
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.