Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kleingheidje, verder pico bello.

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista of windows 7 kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

O9 - Extra button: (no name) - Cmdmapping - (no file) (HKCU)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Geplaatst:

ik wilde winrar zip archief willen verwijderen maar ik denk dat het allebij een aparten functie heeft

voor winrar als dat zo het geval is dan heb ik het niet goed gezien mij excuses er voor als dat niet

het geval is zou ik dat als nog willen verwijderen.

Geplaatst:

De ene is een ZIP bestand en de andere een RAR bestand,bijde zijn te openen met het programma WinRar.

Wat er in die bestanden staat dat kunnen we van hieruit niet weten dus ja dat ligt aan jou om te beslissen welke je weg wil.

Geplaatst:

oke ik had nog een vraagje of ik mij pc goed heb beveiligd zo zit mij configuratie nu in elkaar

als ik wat beters zou kunnen gebruiken zou ik het willen weten.

1 avast free 5.0

2 malawarebytes

3 windows firewall

4 E-scan

5 Ccleaner

6 psi Secunia

Geplaatst:

E-Scan en Avast zijn volgens mij 2 antivirus programma's dus dat is zeker geen goede combinatie,die kunnen elkaar tegen werken.

Windows Firewall is nu ook niet de BESTE keuze maar alleszins beter dan NIETS.(Firewall van Commodo is veel beter)

PSI Secunia ken ik niet maar de rest lijkt mij OK.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.