Ga naar inhoud

Acer Extensa 5235 laptop start niet meer.


RamonG

Aanbevolen berichten

Ik heb een 9 maanden jonge Acer Extensa 5235 laptop. Gebruik deze elke dag voor werk, internet.

Er zit van mcaffe antivirrus zooi op en ik scan elke dag.

En op een dag moest ik even Itunes updaten( voor Iphone apple ). Even daarna was alles geinstaleerd en ging even weg. Ik kwam terug en mijn pc liep raar vast. Mijn Muis, mijn internet, ik kon niks meer.

Heb de laptop uitgedrukt, even mijn accu eruit gehaald. Komt wel goed dacht ik, nee dus.

Ik start na 2 a 3 uurtje de laptop weer op en er komt een blauw scherm met, je moet je geinstaleerde software of hardware weg halen die ik net heb geinstaleerd.

Opnieuw aan gezet en nu moet ik stysteemherstel op staren voor dat ik er in kom.

Dus ik doe dat. En kort daarna kom ik er niet meer in.

Als ik de laptop nu opstart, blijft het zwart voor 8 min ongeveer en dan geeft die of dat blauwe scherm aan of er kom een zwart scherm met informatie dat die geen signal heb en nummers en letters. En dat blijf steeds opnieuw doorgaan.

Dus ik kom niet meer in mijn laptop, is een acer Extensa 5235 en nog geen jaar oud.

Please help my.....Ik hoor graag van jullie.

Groetjes RamonG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog naar veilige modus?

Dat is de toets F5 of F8 herhaaldelijk indrukken (tokkelen) zodra je de aan/uit knop hebt ingedrukt om op te starten.

Als het lukt krijg je een aantal mogelijkheden zoals

veilige modus

veilige modus met netwerkmogelijkheden

laatst gekende werkende configuratie

systeemherstel

windows normaal starten.

Kies de optie systeemherstel (op en neer met de pijltjestoetsen om te selecteren en dan enter drukken) en ga terug naar het herstelpunt voor de update van Itunes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dat soms te zien. Maar als ik op veilige modus druk gebeurt er niks. De laptop gaat zeker voor 10 minuten laden en dan komt dat blauwe scherm weer. Ik kom helemaal niet meer in mijn laptop. Ik kan al zelfs niet meer mijn wachtwoord in vullen, zo ver gaat de laptop niet meer. Ik hoop dat je het begrijpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.