Ga naar inhoud

hdmi kabel en Publisher

ROLLO

Aanbevolen berichten

VRAAG 1 Als ik via mijn laptop digitale foto's wil bekijken via de HDMI ingang van mijn TV toestel

Welke kabel is daarvoor nodig en wat moet de kwaliteit ervan zijn?

VRAAG 2 Ik heb vroeger een afzonderlijke Publisher gekocht die ondertussen al jaren verouderd is

Heeft iemand ervaring met de publisher die in het office pakket 2010 zit

Is die afzonderlijk te koop en is er een duidelijk verschil bij mijn 2003 versie

Is die op een goedkopere (gratis) manier via het net te verkrijgen

Waarvoor nu reeds dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag was eigenlijk van welke kwaliteit moet deze kabel zijn om fot's te bekijken op je TV.

Er bestaan zulke kabels in verschillende lengtses en zéér uiteenlopende prijs

Ik wil geen verspilling indien niet nodig

Mijn pc en laptop zijn beiden voorzien van een hdmi ingang

Dank u wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergulde zijn goed voor als je ze veel in en uit gaat trekken. Vergulde zijn beter bestand tegen krassen enzo.

Kwaliteit van HDMI kabels zit hem vooral in de afscherming. Als er veel elektrische apparatuur in de buurt staat dan is een betere kwaliteit beter. Maar ik heb nog nooit echt verschil gemerkt. Misschien dat je in een stad er meer last van hebt.

De lengte speelt inderdaad ook een rol. Des te langer des te meer blootstelling aan externe factoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.