Ga naar inhoud

Externe hd (amazon)

Gast

Aanbevolen berichten

Hallow,

Heeft er iemand ervaring met amazon?

ik wil dit kopen: LaCie - Rugged USB 3.0

maar die 1tb versie komt maar niet in voorraad.

Ik keek dan even op het internet:

Lacie shop(be): € 169,90

Amazon.com: € 131 ($160)

Amazon.de: € 141,68

Om het van Amerika te laten komen is het misschien wat overdreven. Reken daar nog verzending en extra kosten bij ofzo.

De .de is wel in euro, zit je niet met een andere munt bezig.

Is 20 euro verzending. Dat is nog steeds goedkoper (en wel in voorraad) dan de lacie site.

+ men moeder wil ook een hd. Als die dan ook minder kost dan op in de lacie shop, is dat weer voordeliger.

Dus, iemand ervaring met amazon.de?

Die hd is toch niet anders neem ik aan, is toch niet speciaal iets in het duits ofzo.

Op de US lacie shop kost die ook maar $169.99

Maar die geven weinig info. Lijkt me percies enkel binnen US.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb al via amazon.de gekocht.

alles vlot verlopen, geen enkel probleem.

enkel moet je in overweging nemen dat zoals stegisoft zegt er iets is tijdens de garantieperiode of je dan verzendingskosten moet betalen?

Maar de harde schijf op zich is geen probleem of je ze hier koopt of in Duitsland het maakt geen verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ stegisoft: dat heb je met de lacie shop ook. Ok, dat is niet helemaal naar duitsland.

Dat is een goedkopere nationale zending, maar die kost heb je ook.

qoute van LaCie :

De klant is aansprakelijk voor alle verzendkosten voor geretourneerde producten.

@ clarkie: dankjewel. Klinkt interessant :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1tb versie is maar 1 snelheid,

dat is de 500gb die in beide verkrijgbaar is.

Maar ze weten zelf niet hoe snel die gaan blijkbaar:

LaCie Rugged 1TB externe Festplatte 2,5 Zoll: Amazon.de: Computer & Zubehör

Titel: LaCie Rugged 1TB externe Festplatte (6,4 cm (2,5 Zoll), 7200rpm, USB 3.0 stossresistent)

Details: Hard Disk Rotational Speed: 5400

Op de lacie website zetten ze dat er niet bij, enkel bij in de titel bij de 500gb versie.

Maar daar maak ik mij niet echt zorgen over. Enkel dat het effect heeft op de prijs, maar de snelheid maakt me niet echt uit.

Heb trouwens ook geen usb 3.0, dus de superspeed zal ik voorlopig toch niet voelen.

Maar ik vind het wel spijtig dat ik al een hele tijd zit te wachten tot die in voorraad is

en ik ook helemaal geen idee heb hoe lang ik nog moet wachten (dagen? weken? maanden? eeuwig?).

Lacie contacteren gaat percies ook enkel als je al iets hebt gekocht.

edit:

ARTIKEL 6. BETALING.

De betaling van de bestelling gebeurt enkel via kredietkaarten uitgegeven in België. De kredietkaart zal worden gedebiteerd op het moment van verzending.

Lacie heeft het recht schuldvorderingen tegenover de klant te compenseren met eventuele vorderingen van de klant ten opzichte van Lacie.

kredietkaarten :argh::banghead::thumpdown:

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, staat op verschillende plaatsen, maar niet allemaal hetzelfde.

Volgens mij is die enkel in 5400rpm beschikbaar.

Heb hem op ebay gevonden. (nieuw natuurlijk)

Prijs is komt op hetzelfde neer als op de lacie site, maar hier kan ik hem dan wel met overschrijving betalen.

Percies een nieuw product dat ze nog niet overal hebben. De 1tb versie dan toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.