Ga naar inhoud

geen bronsignaal bij hoofdaccount, bij ander account geen problemen


KMK

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb mn notebook laten vallen en nu is het scherm kapot. Dus ik had mn notebook opgestuurd om te laten onderzoeken wat e.e.a. kost om te laten repareren, maar dat is zo duur dat ik bijna een nieuw notebook kan kopen. Alleen zonde, want notebook is net een jaar oud. Maar goed, vandaar dat ik een flatscreen aangesloten heb en dit werkte prima, voordat ik mn notebook op had gestuurd. Nadat ik mn notebook weer retour heb ontvangen, krijg ik bij hoofdaccount ´geen bronsignaal´, terwijl ik geen enkel probleem heb als ik onder een ander account werk. Waarschijnlijk zijn er instellingen aangepast, maar hoe weet ik, als het scherm het vanuit het hoofdaccount niet doet, waar ik deze instellingen kan vinden en checken. Is er misschien een trucje, zodat ik wel weer beeld kan krijgen via mijn hoofdaccount?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Groetjes, KMK

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.