Ga naar inhoud

[OPGELOST] problemen met herinstalatie van xp home


Gast wiosna

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

je zal wel doorhebben dat ik een leek ben op de pc, hoe instaleer je via command promt? heb ik nog nooit gedaan,en wil het graag proberen(lees leren)Morgen ga ik ook een andere cdspeler proberen ,heb er nog een nieuwe liggen ,ik zal u het verloop medelen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet toch iets serieus aan de hand zijn want nu verscheen op het schermONVERWACHTE FOUT OPGETREDENd:xpsp1/base/boot/setup/arcdisp.c.: dit geld voor mijn xp schijfje uiteraard, vista gaf geen enkel probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef deze is inderdaad niet goed. Deze fout wijst erop dat het geheugen en/of één van de geheugen slotjes defect is. Indien je meer dan 1 latje geheugen erin hebt probeer eens 1 eruit te halen en dan nogeens te proberen, lukt het niet ze eens van plaats verwisselen 1 voor 1 uiteraard, of je kan een memtest boot cd erop loslaten, op memtest86.com kan je onder fee download "ISO images suitable for creating a bootable Memtest86 CD-ROM" downloaden zie wel dat ge de ZIP versie neemt en deze ISO file kan je met bevoorbeeld NERO of iets dergelijks op een cd zetten en hiervan gewoon booten, de boot cd start vanzelf op, indien er bijna beneden regels in't rood verschijnen heb je spijtig genoeg de eerste prijs gewonnen van een defecte module en/of memory sleuf, dat zie je wel als het zover is. Succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ligt hoogstwaarschijnlijk aan je XP cd.

deze is gewoon helemaal dol gedraaid of er zitten krassen op (deze krassen hoeven maar niehiel te zijn, en ze kunnen al fouten weergeven.)

Ik raad aan om een nieuwe te kopen of een XP cd te lenen bij iemand.

(ik raad ook aan om nog niet op vista over te stappen, maar op XP te blijven.

want vista voldoet nog steeds niet aan programma's die erop kunnen draaien)

laat ons weten wat het resultaat is, dan kan dit onderwerp ook weer gesloten worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,bedankt allemaal ,om mij te helpen met mijn probleem,spijtig genoeg is dit nog steeds hangende ,maar ik heb besloten te stoppen met die miserie, dus mijn beste vrienden kan vanaf nu dit probleem als afgehandeld beschouwd worden,nogmaals mijn beste dank,en prettige feesten:ciao: wiosna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.