Ga naar inhoud

Nieuwe PC en gebruik van vorig emailadres van telenet

bestprijs

Aanbevolen berichten

Bedankt, ik dacht het wel en ik ben dit dan ook al aan het proberen. Op mijn USB stick staan een aantal DBX bestanden (berichten) en WAB bestanden (adressen). Maar ik krijg ze niet geimporteerd in WL 2011.

Kan je mij nog eens verderhelpen ?

---------- Post toegevoegd om 23:11 ---------- Vorige post was om 22:57 ----------

Bedankt, ik dacht het wel en daarom was ik dit reeds aan het proberen.

Adresboek is reeds gelukt maar berichten nog niet. Hoe moet dit ?

---------- Post toegevoegd om 23:24 ---------- Vorige post was om 23:11 ----------

Wat je uiteindelijk zelf vindt, onthoudt je 'meestal' beter. het is mij gelukt. Alvast bedankt voor het geduld en de hulp.

Groetjes,

Herman

---------- Post toegevoegd om 23:27 ---------- Vorige post was om 23:24 ----------

Oeps toch iets te vlug geweest. WL geeft de boodschap dat ze zijn geïmporteerd maar ik vindt ze niet terug. Waarschijnlijk weer iets heel simpel maar ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien lukt hier wel mee om je mails over te zetten, de rest is dus in orde?

Windows Live Mail slaat het e-mailarchief (inlusief de agenda en RSS-feeds) standaard op in de map Windows Live Mail. onder Windows Vista/7 op de locatie C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\. Elk e-mailbericht, contactpersoon of RSS-feed wordt afzonderlijk opgeslagen, er is dus geen sprake meer van één database-bestand. Maak een back-up van de map Windows Live Mail door deze met behulp van de Windows Verkenner te kopiëren naar een veilige locatie. De back-up kan na herinstallatie van Windows en Windows Live Mail weer worden teruggezet. Het is echter beter Windows Live Mail (via de ALT-toets, Extra, Opties, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap) te laten verwijzen naar een databasemap op een andere partitie, zeker wanneer er nog een systeemback-up gemaakt gaat worden. De database kan eventueel ook vanuit Windows Live Mail zelf worden geëxporteerd via de ALT-toets (voor het tonen van de werkbalk), Bestand, Exporteren.

E-mail overzetten naar Windows 7 - Computer!Totaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.