Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nog een vraag met betrekking tot ruimte op de schijf. Wij gebruiken dagelijks stream radio via Winamp. (een Indonesische kerk zender) Nu vraag ik mij af of dit ook ruimte inneemt, en waar dat dan eventueel opgeslagen zou worden. Ik vraag dit zodat ik weet waar het dan evt. weer weg gehaald kan worden.

Mijn vrouw gebruikt tegenwoordig ook veel stream tv. Voor dit gelden de zelfde vragen.

Als ik de liedjes en preken op wil nemen doe ik dat via Streamripper en weet dan waar het staat. Maar als ik het niet op neem, wat gebeurd er dan met die stream.

Geplaatst:

ik ken die programma's niet, maar ik denk dat als je niet voor opslaan kiest, je niks op je harde schijf hebt staan bij winamp.

meestal vindt je in het programma zelf een optie of tabblad waar je kan instellen waar het geluid moet opslaan.

bij streamripper denk ik van wel lees de links.

kijk hier ook eens winampnederlands.nl - meer dan winamp alleen - helder - nederlandstalig!

http://dutch.ircfast.com/lv/group/view/kl35484/Streamripper_for_Winamp.htm

Streamripper Downloaden » Gratis Streaming Audio Opname Software!

Streamripper 1.62 beta 6 - Computer!Totaal

[ATTACH=CONFIG]7960[/ATTACH]

• 2 weken later...
Geplaatst:

Clarkie,

Bij streamripper kun je inderdaad de plaats zelf invullen waar je het wil laten opslaan. Er komt dan een map met daarin een andere map oncomplete. Maar ik bedoel eigenlijk als ik Winamp draai en niet opsla. Wat gebeurd er met die muziek/preek. Blijft er wat hangen op de labtop.

Het is maar een vraag, om te zien of ik ruimte verlies met streaming radio.

.

Geplaatst:

Toch wel.

Alle bestanden dat je download wordt opgeslagen in de register.

Weliswaar de laatste maar toch.

Temp alleen niet niet voldoende.

Er zijn nog meer plaatsen in windows waar wordt opgeslagen.

Meestal goed verborgen mappen.

Geplaatst:
Toch wel.

Alle bestanden dat je download wordt opgeslagen in de register.

Weliswaar de laatste maar toch.

Temp alleen niet niet voldoende.

Er zijn nog meer plaatsen in windows waar wordt opgeslagen.

Meestal goed verborgen mappen.

Welk register bedoel je dan????????

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.