Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,ik heb onlangs windows xp pro geïnstalleerd,maar ik heb per ongeluk geïnstaleerd over de andere windows en daardoor zijn al mijn foto's weg.

Kan ik die vorige versie nog terugvinden of enkel de foto's is ook goed.

Dank bij voorbaat

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker maar als dat een upgrade was kan je via recuva (van de producent van ccleaner) ze terug vinden. Als je xp pro geinstalleerd hebt over je xp home met de installatie cd dan vrees ik dat je daarvoor je schijf hebt moeten formateren en ja format betekend voor altijd weg. Maar ja ik ben een beginnende pc freak :P

Om de versie van xp home terug te krijgen zal je deze moeten herinstalleren, hoe dat juist zit met dual boots weet ik niet (omdat ze beide van windows zijn Oo)

Geplaatst:

vaak heb je met betere programma's meer mogelijkheden en kan je ze ook na format nog terug halen.

anders binnen doen bij een zaakje die dat kan.

maak van te voren duidelijke afspraken hierover!

Geplaatst:

In dat geval heb je een format gedaan ja dan krijg je het niet

*nooit meer terug.

Geplaatst:

HD eruit halen en aan andere pc bij hangen, dan finaldata erop installeren en op de bewuste hd loslaten. met dit programma kan het lukken, indien niet wel dan is't helaas zoals eerder gezegd verloren voor altijd.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.