Ga naar inhoud

Edit : PC 1500 euro ; Wat vind je ervan?

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie ervan?

Directe link ::

Azerty

Ik denk dat dit een ideale gaming setup is , zeker voor deze prijs.

Alhoewel zou je misschien willen w8en op de 6970 of 6990 van AMD die bijna uitkomt.

128GB , Ideaal voor je OS (bestuursysteem) op te zetten en daarboven op heb je nog 100+GB aan spelletjes gericht. Makkelijk genoeg voor 10-12.

Dan nog een TB opslag extra op een normale schijf voor je films, muziek , bestanden waar je niet echt snelheid voor nodig hebt.

6GB Kingston Geheugen , d8 eerst 8GB te pakken , maar bedacht me omdat dit de prijs dan weer wat naar bovendeed , en 6 GB meer als genoeg is.

De standaard voor de hoogste spelletjes zijn 3-4GB , 6GB + een deftige Videokaart zorgen dat je alles Maximim aan kunt.

De hydrocooling , misschien slecht omdat dit voor weinig geluid zorgt en je hebt dan wel nog gewone fans waardoor dat dit gewoon geen nut heeft.maarja .. hij was nu niet overdreven duur.

Het moederbord heeft alles eraan zelfs 7.1 surround.

Windows 7 PROFFESIONAL

omdat dit , extra functies heeft zoals Virtual XP , weet de naam nu niet juist meer .

Het komt erop neer dat je dan gratis een software kunt gebruiken waarmee je spellen etc. toch kunt afspelen op je Win 7 pc die alleen op een ander bestuursysteem werken.

Dit was mss. iets persoonlijk pak Premium Home Ed. maar als je dat wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhmm ziet er wel goed uit, maar ik zou de volgende dingen nemen in plaats van die jij hebt:

voeding <-- 200-250 watt meer (wist niet of die van jouw nou 600 of 650 watt had)

behuizing <-- deze heeft veel meer voor geinstalleerde fans, fancontroller en luchtfilter

moederbord <-- goedkoper, ondersteund dubbel geheugen bankjes en driedubbel geheugen bankjes.

ramgeheugen <-- betere gekoeld dankzij: aluminium warmteopnemer en Dual-path Heat Xchange (DHX), een lagere latentie en is gebufferd.

je weet dat je nog een schijfstation nodig hebt bijv:

schijfstation

dan zou ik zoiets hebben voor ±50 euro(1550 euro dus) duurder:

azerty

als je de vloeistofkoeling af haalt (waar ik sowieso niet zo fan van ben) en je zet er een fan koeler voor de processor in dan kom je uit op zon 1500 euro:

azerty2

aangepast door bergkid
meer informatie gegeven en nog de laatste samenstelling er bij gezet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah , is idd beter .

Geheugen : Corsair , had gehoord dat deze snel stuk gaan ? xs buffersnelheid en al die dinge ken ik niks van dus zal wel waar zijn zeker :P

schijfstation : omg da ik da vergeten ben xp maar is blue ray zoveel duurder want dit zou ook handig zijn. Nuja download tog al mijn films ;p

Moederbord , zit daar geluidskaart al in ?

Voeding jah is wel beter ong. zelfde prijs + vraagje : dit zegt niet dat hij 850watt continu verbruikt hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

geluidskaart zit op het moederbord.

hij verbruikt alleen wat jij nodig hebt, dus je pc heeft bijv 700 watt nodig dan levert hij dat. (het maximale leverbare is van die voeding is dus 850 watt).

blu-ray drives beginnen bij €50± en blu-ray branders bij €100±, maar dan leest hij wel verschrikkelijk snel cds en dvds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link werkt niet , stuur directe link eens door aub

Azerty

-> alles wel 1 keer, je moet die scherm weg doen en als je de monitor wilt zeg het maar dan zoek ik er eentje wel voor jou. Je moet nog een extra hdd erbij doen je kan de ssd wegdoen ( die heeft sata600 en super snel ) is voor de os systeem. Zorg ervoor dat je hdd sata 600 heeft.

Sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

cpu cooler ? , waar is deze ?

En Nvid gtx 460 , why , ik pak dan beter de nieuwe van AMD die binne 3-4 weke uitkomt.

Of 6890 - 6970 , ben niet zo voor ndidea meer.

Eerst was ik ervoor maar amd geeft beter voor minder geld.

---------- Post toegevoegd om 19:45 ---------- Vorige post was om 19:39 ----------

Oh jah zou je me kunnen helpen met een kast te kiezen.

Heb graag zo een strakke zwarte kast , die niet zo kinderachtig stoer wilt zijn zoals de meeste ^^ ook die van jou in die set vind ik wat kinderachtig.

Deze van corsair is echt Ideaal van model , geen stoefkast ( wel het merk corsair ) maar een mooie simpele strakke kast zonder uitstekende fans , ..

Nu die van corsair is wat duur , hé heb je kasten voor me die er sterk op lijken maar dan wat goedkoper zijn omdat ze niet vh merk corsair zijn.

Dit is die van corsair link :The Obsidian Series™ 700D

Welcome to Corsair :: Obsidian Series™ 700D Product Information

prachtig :)

---------- Post toegevoegd om 19:48 ---------- Vorige post was om 19:45 ----------

Hier deze is dan mid-tower en is dus ook wat ik graag wil.

Deze heeft wel uitstekelingen en is niet zo vlak strak maar toch vind ik die mooi

Ik hou gewoon van hun designs , en zwarte cases.

Mss dat ik die 600T wel pak 140 euro is toch niet zo duur voor een case hé ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.