Ga naar inhoud

Msn, downloads, games doen het wel, Explorers niet!

jobbe

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb vorige week mijn router laten resetten. Deze deed het enige tijd niet.

Toen deze terug kwam deed het internet het wel gewoon weer.

Het internet is als volgt verdeeld: Modem-> router -> 3 kabels, 1 verdeeld zich d.m.v een Hub naar 2 computers. In totaal dus 4 computers op het internet.

Nu doet sinds gister het internet het niet meer, dat wil zeggen, de browsers. Ik heb ze allemaal, Chrome, Firefox, etc. Geen enkele doet het.. :argh:

Internet is wel gewoon aan, msn doet het, met mijn laptop kan ik ook gewoon via wireless op onze router, maar via de computer doet ie het niet meer. Bij mijn zusje overigens ook niet (die zit ook op dezelfde router aangesloten).

Alsvorens gekeken waar het probleem misschien zat, en heb HiJackThis gedownload.

Het log kan ik alleen niet openen, hij geeft een foutmelding.

Iemand enig idee? Ik sluit 4 bijlagen bij, 2 foutmeldingen van HijackThis en 2 logs.post-23797-1417704248,7695_thumb.jpg

post-23797-1417704248,6782_thumb.jpg

post-23797-1417704248,7264_thumb.jpg

Alvorens bedankt,

Met vriendelijke groet,

Job

post-23797-1417704248,8157_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Kopieert HiJackThis.exe naar een usb-stick

Start van daar uit.

Even wachten en dan krijgt je een log.

Met de muis ergens op een lege plek klikken in de log.

Dan toetsen CTRL + A

Dan CTRL + C

Dan zoals je uw bericht hier schrijf op klikken en dan CTRL + V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de juiste procedure om een logfile te maken met Hijackthis.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten.

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.