Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Onlangs moest onze laptop (1 jaar oud) binnen voor herstel

Dit was een serieuze brok, want er moest een nieuw moederbord in...

Bij het installeren van de printer is het probleem ontstaan...

Het gaat om een printer Lexmark x1250

Ik heb de diskette ingebracht, maar er komt een foutmelding:E:\program\setup.ini ervoor staat ook een rode X in een cirkel

Het is een all-in-one printer en het scannen kan ik wel, maar als printer lukt het niet

Heb de hulpprogramma's gebruikt en de software geinstalleerd van Lexmark, maar er wordt iets vermeld van een 64 bit ondersteuning die ontbreekt ofzo

Heb intussen alle windows updates geinstalleerd waaronder die iets van 64 bit

We hebben ook nog een vast pc en die print het gevraagde met deze printer perfect, maar het is niet de bedoeling om de vast te laten staan (deze is al 10 j oud!!)

Ik moet nog wel zeggen dat ik de stekker kan insteken, aanmelden, mailtjes zenden , maar technisch kan ik nul komma nul...

Dus indien mogelijk zo eenvoudig mogelijk uitgelegd, dank bij voorbaat!!

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Alvast bedankt

Mvg

Sylvie

Geplaatst:

Hallo sylvievdb,

als ik het goed begrijp werk jij op je laptop met Windows 7 64-bit ?

Ik zou je eerst en vooral aanraden om de Lexmarksoftware die je via de diskette geinstalleerd hebt, te deinstalleren met Revo Uninstaller, dat is een gratis programma om software te verwijderen, download hier : ( Revo Uninstaller - software de-installeren | Gratis Software Site ).

Na het deinstalleren start je opnieuw op en download je de juiste driver voor jouw besturingssysteem. Download van de drivers vind je hier : ( Lexmark X1250 drivers ).

Succes !

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.