Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gedownload adobe reader 9 , moet daar bij nog een pdf programma downloaden en zo ja welke ? voor brieven voornamelijk. Ik heb windows vista home

preium.Ik dacht dat er verschillende zijn. Kees

Geplaatst:

Wil je zelf brieven opstellen, en dan in pdf- formaat zetten?

Als je in het bezit bent van office 2007 of 2010 kan je dat rechtstreeks vanuit bv. WORD.

Kies opslaan als en dan pdf.

Geplaatst:

Als je Adobe Reader 9 installeert, kan je alle pdf bestanden openen, u hoeft niets bijkomend te installeren (denk ik).

Probeer het uit. Installeer Adobe Reader 9 en probeer een pdf bestand te openen.

Als je een brief wil maken in Word, en je wil die naar pdf formaat, dan moet je in Word naar het menu Bestand (of op de ronde bol klikken vanboven), en dan kiezen voor Opslaan als, en bij "Opslaan als" onderaan kies je voor PDF (*.PDF).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.