Ga naar inhoud

verschil beeldscherm Samsung BX2450 en Samsung BX2450


Kurtt

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een computerbeeldscherm gekocht: Samsung BX2450 24inch, 2ms. Ik zet vandaag mijn PC op en het beeldscherm, beeldscherm werkt niet meer.

Gelukkig is dit beeldscherm nog onder garantie en heb ik het kasticket nog. Dan zal het drie weken wachten worden eer ik het beeldscherm terug heb.

In tussentijd koop ik een ander beeldscherm. Ik zou graag hetzelfde model hebben Samsung BX2450 dus. In Makro voor 280 euro, op Alternate voor 300 euro.

Nu heb ik andere modellen gezien in de Carrefour bij ons in de buurt:

de Samsung P2450H 24inch, 2ms.

(1) Is deze hetzelfde als de Samsung BX2450 ? Ik heb hem daarstraks eens omgedraait in de Carrefour, en bleek dat er slechts 1 HDMI aansluiting aanzit. Bij die BX2450 die ik had, waren er 2 HDMI aansluitingen. Heb je er echt 2 nodig? Dan neem ik dat model van Carrefour wel. Zijn er grote verschillen? De Samsung P2450H die ik daarnet vond in de Carrefour kostte 250 euro.

Voor welke gaan?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kurt,

Volgens mij is de BX2450 in +-24 inch en geen 27 (of spec versie?) Wel LED lcd.

De P2450H ook een 24inch maar GEEN LED monitor.

Daardoor zal die wel duurder zijn, LED zou ook minder stroom verbruiken.

Kijk eens op monitoren | SAMSUNG

misschien bedoel je die van de folder http://www.promobutler.be/hostedview.do;jsessionid=7CD5FE509AC39D5F18FE8F5C9C3CC9DF.pb1?campaign=b_altern

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

er blijken toch wel een aantal verschillen te zijn hoor...de helderheid, HDMI op de P2450H, energieverbruik ( hoger op de P2450H), gewicht, LED / LCD (P2450H). Blijken qua afmetingen beiden 24 " te zijn.

Info : * BX2450 : ( BX2450 - BX2450 - LED monitors - monitoren | SAMSUNG )

* P2450H : ( P2450H - P2450H - LCD monitors - monitoren | SAMSUNG ).

Keuze lijkt me eerder subjectief, afhankelijk van welk belang jij hecht aan bovenstaande factoren en...van je portefeuille... ;-)

---------- Post toegevoegd om 19:14 ---------- Vorige post was om 19:01 ----------

Vanaf deze week woensdag Samsung B2430H ( 24'' Breedbeeld LCD-monitor met HDMI-connectiviteit - B2430H - LCD monitors - monitoren | SAMSUNG ) in Makro te koop aan 229 euro... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de links. Inderdaad ik bedoel 24inch. De BX2450 is dus beter qua helderheid dan de P2450H?

Ik heb ook alle computerwinkels in de buurt aangeschreven voor prijsinformatie over die beeldschermen van samsung. Dit is wat ik terugkeer van één van hen:

Beste,

hierbij enkele prijzen :

Samsung Syncmaster BX2450 (LS24B5HVFE/EN) : 276,- BTW incl.

Samsung Syncmaster P2470H : 265,- voor dezelfde prijs kan ik P2470HD leveren, zelfde toestel maar met ingebouwde TV tuner.

Samsung SyncMaster B2430H : 196,- BTW incl.

Ik denk dat ik voor die BX2450 zal gaan, zoals mijn oorspronkelijke was die nu in reparatie is. Nu stel ik me wel de vraag, als die zo rap kapot is, en ik koop terug dezelfde..... ??

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Scherm is toch niet defect. Contactdoos staat op de grond onder de bureau en ik had niet door dat stekker beeldscherm uitgetrokken was.

Maar hiermee heb ik wel ineens wa reclame gemaakt voor Samsung en hebben jullie de verschillen uitgelegd (via linkjes en tips). Van harte dank!!!

Als iemand een 24 inch beeldscherm van Samsung wil kopen, vindt hij in dit topic genoeg informatie!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.