Ga naar inhoud

Aankoop nieuwe laptop +- 700-800 euro.

Mstrkrft__

Aanbevolen berichten

Ik zou een laptop willen kopen ter vervanging van mijn huidige pc.

Ik had gedacht aan een Asus, HP of Vaio rond de 700-800 euro max.

Het zou voornamelijk zijn voor:

-films/series kijken, internet,...

-enkele games op te spelen: F1 2010, GTA4 (eventueel), FIFA 11 enz...

Ik had dus gedacht aan minimum een I3 of I5 processor, 3 à 4 gig ram, +320 gb HD & de grafische kaart toch wel van 1 gig.

Welke laptops raden jullie mij aan (van de opgesomde merken & binnen mijn verwachtingen).

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stephan132

je hebt wel gelijk je krijgt een betere pc voor dat geld dan een laptop, maar als je een student bent (zoals ik) dan is een laptop ideaal aangezien je deze ook op school kunt gebruiken om huiswerk te maken of notities van de lessen of als je in de trein zit ergens heen.

@mstrkrft__

ik raad een I5 aan maar ik heb geen idee welke laptops momenteel goed zijn en welke niet, maar ik zal morgen nog even kijken naar een paar laptops voor je, als je zelf in de tussen tijd ook wat wil doen moet je kijken naar de benchmarks van de onderdelen in de laptop.

bijv op een site als: cpubenchmark

let dan vooral op de processor(benchmark?), ram(hoeveel is dit en welke snelheid?) en videokaart(benchmark?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keuze van merk is uiteraard een puur subjectief gegeven...soms heb je het voor een merk, soms heb je het er niet voor...

Hangt dus van verschillende factoren af...

Uiteindelijk kan je van tal van personen raad en advies krijgen, uuuuuuuuuuren Googelen, maar de eindbeslissing ligt bij jou en je portefeuille... :D

Zowel wat betreft je i5-processor als grafische kaart zit je goed volgens je behoeften...

Wat betreft je mobiliteit kan ik je perfect volgen...ondanks het feit dat ik al eventjes student-af ben zou ik nooit ofte nimmer een desktop aanschaffen...maar, da's natuurlijk ook weeral puur subjectief...

Bij mij ging er aan de aankoop van mijn huidig toestel een intensieve 'zoektocht' van zo'n drietal maanden aan vooraf...en tot op heden heb ik nog geen halve seconde spijt gehad van mijn aankoop, integendeel.

Aan je voorgestelde model is er wel één ding dat ik persoonlijk zou missen : een numeriek klavier ontbreekt volgens mij.

Succes met de aankoop en veel plezier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.