Ga naar inhoud

probleem bij versturen van mail in Outlook Express

Jean Paul

Aanbevolen berichten

Geachte,

wanneer ik een mail verstuur met een bewegend beeld en een achtergrondmuziekje erbij krijg ik steeds, bij het versturen, volgende opmerking:

"Kan één of meer afbeeldingen in dit bericht niet vinden.Het bericht wordt zonder deze afbeeldingen verzonden.Weet u zeker dat u dit bericht wilt verzenden ?

ja / nee (te kiezen)

Als ik het even naar mezelf stuur krijg ik alleen de beelden doch zonder de muziek.

Is hier een verklaring voor of een ergens een verkeerd instelling in OE.?

Kunt u even helpen aub,

Groeten,

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

lees ook de forumregels eens: http://www.pc-helpforum.be/f16/regels-lezen-voor-je-iets-post-1289/ want illegaal muziek afhalen hoort hier niet thuis.

En via limewire maak je veel kans op een slecht werkende PC, als je begrijpt.

Verder muziek in MP3 of WMA kan je niet afspelen als achtergrondgeluid.

Je moet het omzetten naar een audio-bestand zoals het formaat .wav of het midi-bestand.

Hoe doe je dat? met een convertor bijvoorbeeld.

Er zijn gratis convertors zoals format factory.

Je kiest in het werkvenster, linkerkant audio, dan converteren naar wav, in het nieuwe scherm kies je bestand toevoegen.

Voeg het bestand in en druk op start, je liedje wordt omgezet. Ook kan je kiezen in welke map het bewaard moet.

Format Factory - Download

How do I convert MP3 to MIDI? | Wave to MIDI Converter om naar midi te converteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.