Ga naar inhoud

filkill

Aanbevolen berichten

Probeer eens Shift+Enter?

Er scheelt in ieder geval iets aan je instellingen, maar bij Word2007 weet ik niet waar je die moet zoeken.

Bij Word2003 is het zo: Opmaak -> Lettertype -> Tabblad "Afstand en spatiëring" en dan daar: 100% Standaard en Standaard, maar ik weet niet of dat ik Word 2007 ook zo moet.

Heb je dit altijd gehad met Word2007? Of heb je dat nog maar net geïnstalleerd? Of is dat ineens gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

het is een beetje opgelost

ik klik op regel afstand en dan opties voor regelafstand

en dan vink ik het vakje "geen ruimte toevoegen tussen alinea's met dezelfde stijl" en dan is het oke maar als ik een nieuw dociment open dan is het vakje weer uitgevinkt

dat is standaard zo want als ik op standaard waarde klik dan is het vakje uitgevinkt kunje dat veranderen zodat het altijd zo is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, dit is maar 1 enter hoor, maar uw letter grootte staat op 14, zet dit wat kleiner en het lijkt of je minder ge entert hebt, zet het nog groter en het is nog meer enters.
Dit lijkt me onzin. De grootte van het lettertype bepaalt uiteraard de afstand tussen de zinnen, maar of je nu lettertype 11 of 14 of 24 gebruikt, één enter is steeds even groot als de grootte van het lettertype en dat is op de afbeelding zeker niet het geval (daar lijken wel 3 enters tussen de zinnen te zitten). Heb zelf geen 2007 om het te kunnen testen, maar aan het lettertype lijkt het me absoluut niet te kunnen liggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dan is't onzin he, maar ik heb office sbs 2007 en heb het geprobeert, en neen niet het lettertype heb ik gezegd, maar letter grootte, gelieve eerst te lezen wat er staat voor te snel te reageren. Heb reeds gezien dat er erg veel mensen maar half lezen wat er als vraag en/of oplossing aangeboden wordt. Sorry moest er effe uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb reeds gezien dat er erg veel mensen maar half lezen wat er als vraag en/of oplossing aangeboden wordt.
Goed dat je dat zegt, want je bent er zelf een leuk voorbeeld van ... want dit stond er tot 2x toe in mijn bericht : "grootte van het lettertype" en niet "lettertype". Maar half gelezen zeker ? Erg grappig, toch !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.