Ga naar inhoud

100% CPU Usage [laptop]

Naomi

Aanbevolen berichten

Hooi,

Ik ben niet echt goed met computers enzo..

Ik had normaal hier nooit last van maar plotseling toen ik een youtube filmpje bekeek ging halverwegen mijn computer haperen..

en niet alleen youtube.. mijn muis doet ook raar en als ik iets opstart met geluid hapert dat dus ook. :dong:

Ik zal al wel een screenie meegeven van die cpu ding..

ik probeer Game Booster op internet explorer en ik kan nu dus wel normaal typen maar youtube gaat nogsteeds niet..

en kan dus ook msn niet aanhebben of iets anders zoals skype terwijl ik dat eerst wel allemaal kon..

hmm.. nou doet ie toevallig even braaf rond 30-50% maar als ik dus op youtube een filmpje bekijkt.. wacht ik tot het helemaal geladen is en nog hapert het alls een :argh: en bij zaterdag moet ik dus trainen op m'n youtube.. (zit in AmaiHoney, coverduo.)

1seconde speelt het en dan skipt het dus zo'n beetje raar en dan speelt het weer voor 1 sec.

Hah, heterdaad betrapt op het 94% zonder dat ik iets doe..

(meestal gaat ie op 100 maar dan is de laptop te sloom om een plaatje te maken)

post-23862-1417704253,9461_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.