Ga naar inhoud

Medion akoya pc p4324 d

tim521

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zoals stegisoft en Kurt schreven die PC valt tocht te mager uit om op te gamen.

Games spelen op PC vindt ik zelf een doodzonde :eviltongue: , zal met mijn leeftijd te maken hebben :D, ik zou veel liever om te gamen een PS3 of zo gebruiken.

Maar ik denk dat je met onderstaande configuratie, als voorbeeld, al verder zou staan, wil of moet je een zwaardere videokaart dan is zelfs 500w nog te weinig dan zou ik nog een zwaardere voeding steken.

P.S. zo'n configuratie vindt je voor tussen de 800 en 900€, als je zelf een pc samenstelt en laat bouwen bij een PC -winkel heb je als voordeel dat je veel gemakkelijker kan bij plaatsen of onderdelen vervangen.

post-23245-1417704254,6254_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze configuratie kost nu 890€.

Ik heb hem in bestelling, met wat veranderingen zoal blu-ray schrijver en extra SSD schijf.

http://www.bells.be/pc_promo.pdf

Ik koop altijd hier omdat ze een goeie service geven.

Alle herstellingen (ook softwarematige) zijn gratis(ook buiten garantie) , zolang ze geen nieuwe onderdelen moeten plaatsen. En je betaalt enkel de hardware die vervangen wordt dus geen extra kosten, tenminste als je de PC daar gekocht hebt. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Stegisoft, smaken verschillen, zoveel is zeker (gelukkig ook maar). ;-)

Ik kom er al meer dan 10 jaar, eerst in Elen en dan zijn ze verhuist naar Rotem.

Ik spreek van goede service omdat als je een defecte PC binnenbrengt je hem de dag nadien terug krijgt, ook telefonisch proberen ze je verder te helpen. En om de redenen in bericht 15.

Als ik soms hoor van anderen hoelang die moeten wachten tot hun PC herstelt is, en wat het dan kost om gewoon een virus van hun PC te halen, en dan spreek ik niet over merk- pc's die moeten terug gestuurd worden naar de fabrikant, amai mijn oren.

Maar eigenlijk ging het om tim521 die een medio wou kopen, zijn we niet aan het afdwalen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.