Ga naar inhoud

draadloos netwerk

jp57

Aanbevolen berichten

ik heb een medion laptop waarvan onlangs de harde schijf stuk was na een nieuwe en alles terug te istalleren werkt het draadloos internet niet meer.

router is van D-Link.

de installatie cd terug geinstalleerd, maar pc geeft aan geen netwerken gevonden. vroeger kon ik deze van de buren ook zien nu niets meer.

Weet iemand hiermee raad?

windows vista staat op de pc.

gr,

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal in de instellingen van je router moeten kijken of wifi aanstaat.

Trouwens, heb je een controlelampje op je router dat aangeeft dat je draadloos werkt?

wlan staat er bij.

Of staat wlan uit op je laptop? Meestal zit er een schakelaar of knopje op je laptop om wifi uit te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:dong:

Je zal in de instellingen van je router moeten kijken of wifi aanstaat.

Trouwens, heb je een controlelampje op je router dat aangeeft dat je draadloos werkt?

wlan staat er bij.

Of staat wlan uit op je laptop? Meestal zit er een schakelaar of knopje op je laptop om wifi uit te schakelen.

Op de router brand er een lampje, deze denk ik werkt:hmpf::dong: normaal.het model van de laptop is MEDION MD 96380

---------- Post toegevoegd om 21:51 ---------- Vorige post was om 21:44 ----------

waar kan ik ergens deze knop vinden?

Heb de laptop reeds meerdere malen omgedraaid.

Hoe kan ik nazien of wlan aan of uit staat op de laptop?

gr,

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.