Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met Symantec Ghostcast server 11 heb ik al vele ghostimages gemaakt en teruggezet met bootable CD en USB-stick, PC-DOS en MS-DOS. De images prepareer ik steeds met sysprep, het besturingsysteem van de pc's is Win XP pro.

Nu heb ik een full install van een netbook Dell Latitude 2100, sysprep gedraaid ... maar de image op de server plaatsen lukt niet.

Zowel met CD PC-DOS/MS-DOS als met USB PC-DOS/MS-DOS blijven de hokjes peer to peer en ghostcast (waar je dan multicast/broadcast/unicast kunt kiezen) grijs. De netwerkconnectie werkt zowel via NIC als via wireless en alles is enabled in de BIOS.

Ik dacht dat de netwerkkaart niet herkend wordt en laadde de NDIS2 driver in de Ghost boot wizard, het is een Broadcom 57xx Gigabit integrated controller.

Ik downloadde een trial van Ghost Solution Suite 2.5 in de hoop dat de NIC daarin zat maar ghostcast en peer to peer blijven grijs.

Ik probeerde ook gewoon een image te branden op een DVD DL, maar de externe DVD-writer wordt niet herkend.

Ik ben radeloos want ik moet 25 gelijke netbooks installeren en heb dus echt wel een ghostimage nodig.

Ik weet echt niet wat er loos is. Kan iemand mij helpen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.