Ga naar inhoud

dotnetfx35.exe foutmelding

Jee

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben van plan om toch te gaan voor een format C. Heb al genoeg aan het *****n geweest met die foutmelding, en een herinstallatie kan eens geen kwaad.

Heb wel al een volgend probleem. Vermits het hier om een laptop gaat, heb ik hier geen installatie CD bij gekregen.

Kan ik met een andere installatie CD van windows vista een Toshiba computer herinstalleren ? Of moet ik echt de bijhorende CD gebruiken van de computer zelf ? (Het betreft een Toshiba computer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in de handleiding van de laptop of er iets in staat over herstellen (restore) naar de fabrieksinstllingen.

Als niet terug kan naar de fabriesinstellingen, kan je vista opnieiw installeren met elke VIsta installatiecd/dvd op voorwaarde dat je je eigen installatie- of productcode gebruikt.

Zorg ook dat je vooraf de juiste drivers download. De drivers kan je normaal van de site van Toshiba downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Alles werkt terug naar behoren. Waarvoor dank aan allen.

Ik heb echter nog wel 1 vraag: moet ik alle updates van windows installeren ? Ik heb hier wat schrik voor dat mijn pc weer conflicten gaat geven. Heb er wel een deel geïnstalleerd. Als ik de volgende update zou doen staat SP1 klaar, maar ik weet niet of ik nu nog meer zou moeten updaten. Alles werkt nu goed.

aangepast door Jee
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.