Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Praten wel degelijk over idem want als ik de image url opvraag krijg ik dit, The requested URL /clanwbb2/LANG_GLOBAL_IMAGEFOLDER_PREFIXimages/H3LL//top_gbook.gif was not found on this server

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

dat lijkt me logisch aangezien dat geen image is, kan de site nog zien in een oudere versie van IE.

Waar die gbook 2 keer vandaan komt is me al een even groot raadsel!

Willem

Geplaatst:

Maar kijk dan toch naar de screenshot die ik al plaatste.

Waar die Gbook staat, staan normaal een heleboel navigatie-icoontjes...

En andere afbeeldingen zoals de deelforums hun afbeeldingen, smileys, ed worden niet getoont.

Willem

Geplaatst:

Op je screenshot zag ik bv. de header niet omdat je die weggescrold had.

En wist niet waar je die genomen had, maar door je laatste link kom ik er ook op uit,

dan zie ik inderdaad hetzelfde als jij.

Firefox hier.

Geplaatst:

dit probleem ligt helemaal niet aan je computer maar aan de site zelf

Het probleem met: LANG_START_WELCOME

hier heeft de websitemaker de taalpakket voor deze zinnen niet ingevuld of ontbreekt. Het principe is dat wanneer hij die code (LANG_START_WELCOME) ergens op zijn site plakt dat telkens dezelfde tekst verschijnt zonder deze telkens opnieuw te hoeven typen.

Het probleem met gbook:

hier ontbreekt de afbeelding op de server. In een websitesysteem kan je een alternatieve tekst opgeven wanneer de figuur niet beschikbaar is, in dit geval gbook.

het feit dat je dit 2 keer ziet is puur toeval. Het gaat om 2 verschillende figuren:

http://web366.xps10.microserver.de/clanwbb2/LANG_GLOBAL_IMAGEFOLDER_PREFIXimages/H3LL//top_gbook.gif

http://web366.xps10.microserver.de/clanwbb2/LANG_GLOBAL_IMAGEFOLDER_PREFIXimages/H3LL//top_team.gif

en verwijzen ook naar verschillende bronnen. hij heeft gewoon bij beide figuren dezelfde alternatieve tekst ingegeven.

--------

conclussie. Hier kan je zelf niks aan doen. Het heeft niks met je pc te maken dus. Mocht je het toch correct willen zien kan je altijd even de websitebeheerder daar contacteren

Mvg Karel

beheerder

Geplaatst:

Hmm, mja, waarom geeft hij dan dit probleem niet in IE?

Heb nu sinds vandaag Vista, nog steeds probleem in firefox, maar in IE7 heb ik nu geen problemen meer!

Bedankt!

Willem

Geplaatst:

Ja dat komt omdat de maker niet de universele code heeft gebruikt. Er zijn richtlijnen die beschrijven hoe je figuren moet plaatsen. Firefox heeft blijkbaar een strikter systeem waardoor hij deze niet weergeeft. IE is dan blijkbaar wat soepeler

Mvg Karel

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.