Ga naar inhoud

Vista Compatibel

Gast Aezonix

Aanbevolen berichten

Ik ben nogal een gamer en ik heb gekozen voor Linux (ubuntu) nu wou het toeval Linux laat net iets meer games toe dan ik vingers aan mijn handen heb. Dus ik kies voor een dual boot: resultaat xp nergens te vinden alleen vista.

Ik ben nog niet overgegaan tot kopen want toen rees een andere vraag naar boven zijn games met Systeemvereisten windows 98/NT/2000/XP wel compatibel op Vista?

Hum nu is mij verteld geworden: "Tuurlijk! geen probleem Windows is windows één pot nat." Ik dacht: ja en hoe komt het dan dat ik bij de overgang van 2000 op XP de helft van mijn games kon weggooien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat probleem had ik inderdaad ook.

maar in tips en trucs staat hoe je dat terug kan halen.

(ik had het met vista en kubuntu)

die games zouden het misschien nog wel kunnen doen als je ze in compatibiliteit modus zou starten.

de meeste games van je xp zouden het normaal voor ± 98 % moeten doen op je vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm klein vraagje een technicus van de stad Sint-Truiden, heeft mij verteld dat je voor draadloos internet in bijvoorbeeld gebouwen(zoals het stadhuis) Vista Business nodig hebt om connectie te kunnen maken met het internet (door die netwerk functie bij business en Ultimate) is dit zo?

Er van uitgaand dat heel het gebouw draadloos internet ter beschikking stelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van het moment dat je dat draadloos internet op uw toestel kan ontvangen kan je er ook op, mits dat het een onbeveilgd netwerk is anders beh je de juiste web, wpa en dergelijke wel nodig, en of het nu een win98 of vista of een linux is maakt niet uit, elke versie kan erop ervan uitgaande dat je draadloos netwerkkaart erin hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.