Ga naar inhoud

Fujitsu Siemens start steeds opnieuw op

mick101

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een fijutsi siemens laptop met windows XP. De laptop was voor het eerst even traag en ik besloot hem uit te zetten(niet via shut down, maar gewoon op de knop). Ik wilde de laptop weer aanzetten en elke keer als die windows nu laad, gaat hij weer opnieuw opstarten, komt in het fijutsi siemens menu en gaat weer naar windows laden, en zo weer elke keer door. Dat hij dit 1 a 2x deed vond ik niet gek omdat die dat normaal ook doet, maar nu komt hij niet verder dan het windows laadmenu. Ik lees op veel forums dat je met F8 de veilige modus moet selecteren maar als ik op F8 drukt(of ingedrukt hou) gebeurt er niks.

Weet iemand wat ik kan doen? Dat de hardware kapot is kan bijna niet.

Alvast hartelijk dank.

Mick

Ps: AVG deed laatste tijd wel een beetje raar, vond wat problemen in de system32 etc.

Ps: Kwam net toch terecht in het veilige modus menu. Heb veilige modus geselecteerd maar laptop herstart zich weer na het laden van windows

HELP!!!

aangepast door mick101
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Veilige modus en laatst gekende goede configuratie al geprobeerd maar de laptop restart gewoon weer.

Wat is systeemherstel?

En aan dat AVG ding heb ik ook al gedacht, aangezien AVG de laatste tijd heel raar deed en allemaal bestanden in system32 enz herkende als virus terwijl ik helemaal geen gekke dingen heb gedownload of dergelijke..

alvast dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het uitgevoerd via usb. Kwam in de veilige modus terecht zonder f8 te drukken. drukte safe mode en er kwam blauw scherm. Ik heb er weinig verstand van maar weet dat dat geen goed teken is. Hoe kan dit?

daarnet weer opnieuw opgestart, nu geen blauw scherm meer maar gewoon in zelfde situatie als ervoor. Weer automatisch opnieuw opstarten dus..

:( ?

denk dat het probleem niet komt door de update van AVG want bij het herstellen stond er aan het eind ook niet succesvol ofzo terwijl dat wel in het filmpje van de tutorial staat. Ik denk dat het komt doordat AVG bestanden heeft verwijdert die hij niet hoort te verwijderen, maar hoe herstel ik dit zonder al mijn bestanden kwijt te raken?

aangepast door mick101
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.