Ga naar inhoud

Div X Player

Watermolen

Aanbevolen berichten

Probleem met mijn nieuwe laptop (i3-370M processor, 4GB DDR3 memory). Alles lijkt te werken met uitzondering van de Div X Plus player. Het is te zeggen, ik kon wel een paar uur YT clips bekijken in HD en ook een paar online films, maar dan was het game over. Dus maar even uninstall, maar, dat werkt gewoon niet. Dus maar "herstel" met als gevolg dat alles wat ik al installeerde meteen ook weer weg was. Nieuwe installatie van de DivX en werkt niet vanaf de eerste seconde. Terug werkt uninstall niet en bij het haperen van het programma kan ik ook niet gewoon sluiten. Via taakbeheer moet ik het programma afsluiten.

Iemand een oplossing? Een gevolg van Windows 7? Alle hulp is welkom. Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je deze gedownload?

Maar je dient ook codec installeren.

Maar eerst de oude verwijderen daarna dit doen:

Download CCleaner. Klik op “Download Latest Version”, dan start de download automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen

Computer opnieuw opstarten

Daarna programma installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dat programma werkt enkel bij een geforceerde de-installatie. Wel blijven de iconen gewoon staan terwijl het programma DivX player wel weg is.

Blijkbaar blijf ik wel, na gebruik van de CCleaner gewoon wel met hetzelfde probleem: DivX werkt niet en legt mijn systeem lam. Na drie keer downloaden en verwijderen blijf ik met hetzelfde probleem zitten.

Zit die 64 bits Windows 7 er voor iets tussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De VLC player gebruik ik al jaren omdat die 'altijd" werkt, en daarbij denk ik vooral aan filesharing waar er bij de rest altijd wel iets was (geen geluid, geen beeld, enz..) en de VLC player is mijn vaste player.

Probleem is dat op sommige sites je geen keuze hebt en het automatisch de Div X player is die nog steeds vastloopt na x testen. Een voorbeeld van zo een site is stagevu.com. Is het mogelijk om deze embedded Div X te verwisselen door de VLC player. Ik dacht dat er kwalitatief geen verschil is tussen beide.

---------- Post toegevoegd om 19:19 ---------- Vorige post was om 19:15 ----------

Het is windows 64 bits compatibel volgens de website.

Maar ik vermoed dat je moet betalen om te unlocken.

Nee, dat is het niet want de DIV X player kon ik gedurende de eerste dag (ook via die speciale balk in YT) gewoon gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.