Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Open Internet Explorer en ga naar Extra - invoegtoepassingen beheren.

Aan de linkerkant zie je een lijstje. Kies daar voor werkbalken en uitbreidingen.

Onder dit lijstje is een knop om te filteren op en daar kies je voor gedownloade besturingselementen.

Dubbelklik dan in de rechterlijst op Shockwave Flash Object om de details te bekijken.

Klik links onderaan op de knop verwijderen.

Sluit de vensters.

Register opruimen met CCleaner

Flash Player opnieuw installeren via deze link.

Aan de rechterkant zie je McAfee Security Scan Plus.

Die is optioneel en dus kan je bovenaan het vinkje weghalen bij toevoegen aan uw download.

Klikken op download en de instructies volgen.

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

Hallo Kweezie,

Na alles gedaan te hebben zie ik hier tot nu toe geen verbetering van mijn probleem.

zou het mogelijk zijn dat er bij het vorige virusprobleem ergens één of andere driver beschadigd is(alhoewel bij hardware profile aparaatbeheer krijg ik melding dit apparaat werkt correct) en zo ja kan ik deze nog op een andere manier nakijken

is er een mogelijkheid om een pc-herstel uit te voeren via partitieherstel te doen zonder een de schijf te formateren via de pc-recovery?ik werk met een laptop HP Pavilion dv4000

ik heb nl. geen zin om een format uit te voeren,want dan zijn we weeral alles kwijt hé

grts peter

Geplaatst:

De pc recovery gaat je systeem terugzetten naar de fabriekstoestand. Je bent dus even goed je gegevens kwijt die op de C schijf staan.

We gaan eerst nog iets anders proberen.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

• Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:
    Klik hier
    Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.
  • Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.
  • ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd.
    **Let op: Als de Microsoft Windows Recovery Console al is geïnstalleerd, dan krijg je de volgende schermen niet te zien en zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware.
  • Volg de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren.

cf-rc-auto.jpg

Je krijgt de volgende melding te zien wanneer ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console succesvol heeft geïnstalleerd:

rc-auto-done.jpg

Klik op Ja om verder te gaan met het scannen naar malware.

Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Indien je problemen hebt bij het uitvoeren van ComboFix, gelieve dit te melden.

Geplaatst:

Kweezie,

het probleem heeft zijn zichzelf opgelost.

ik had daar reeds al eens aan gedacht :hmmmm: maar het is wel degelijk de avg 11 die het probleem veroorzaakte

ik had al eens geprobeerd door AVG 11 uit te schakelen maar het hielp niet

nu toen ik combifix wilde instaleren moest ik avg deinstaleren en plots werk alles weer

waren er soms nog mensen die problemen kregen met adope flash player na de instalatie van avg 11?

ik ga terug naar de AVG 9 Free edition overschakelen

dus mijn probleem was dat avg 11 in conflict lag met adobe flash player

eindconclusie probleem opgelost

topic mag gesloten worden

bedankt voor de hulp :top:

ik wens ieder hier een voorspoedig 2011 zonder al te veel pc-problemen

GRTS Peter

Geplaatst:

Goede morgen Kweezie,

je hebt gelijk ik had de volledige versie(betalend) van avg 11 ik heb nu de free versie genomen en alles werkt perfekt

nogmaals bedankt voor de aangeboden oplossingen

wij wensen u een zeer goede jaarwissel en een voorspoedig 2011

Grts peter

PS topic kan afgesloten worden als opgelost

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.